Gunner Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hei hei =) Lurer bare på hvordan det er å være ung mor/alenemor? Fortell om positive og negative ting =) Har veldig lyst på et barn snart, og vil bare høre hvordan andre har klart seg
Grorüd.. Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Jeg er ikke alene mor, men er ung mor, og jeg syns jeg klarer meg veldig fint... Føler ikke at jeg klarer det noe mindre/dårligere selv om jeg er såpass ung.. Jeg har iallfall endret livsstilen min totalt - forsåvidt til det bedre. (Er jo en selvfølge at man gjør det da, men...)... Jeg finner egentlig bare positive ting med det å ha barn... For, skriking, nattevåk, stinkende bæsjebleier osv osv vil det jo være uansett alder, eller hva? Gled deg til å få barn :-)
Eskimo Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Har du tenkt til å bli alenemor? Det er ikkje akkurat ideelt å bli aleinemor... Eg er ikkje aleine sjølv,men besteveninna mi er det. Det går fint, men hun savner virkelig noen å dele gleder og bekymringer med. Ho seier vi er kjempe heldige som har kvarandre. (ikkje for å vera frekk, men korleis har du tenkt å bli gravid?) Ellers kan eg sei at eg har ikkje barn endå (har noken veker igjen til termin) men å vera gravid er i allefall veldig fint:-) Mykje forventningar og gleder, men og bekymringar. Du kan gleda deg!
BarnNr.4 :) Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Når det gjlder å få unger, så er det ikke bare å bli gravid å tenke hvor gøy det skal bli. det er ikke sånn det fungerer. Jeg var 16 når jeg fikk min første. forholdet var veldig bra, men en dag så gjikk det ikke som forventet. Jeg ble alene og det var da bekymringene kom. Jeg skal låve dere at det ikke er bare bare å vær aleine å ha ansvaret for en bebi. Det er så mange som tenker kun på seg selv når det gjelder å få unger. man må faktisk tenke over hvordan ungen vil få det. Unger skal ha fedre også. Men Heldigvis så fann jeg og typen min tilbake til hverandre etter 2 mnd tid. Og har det supert! men jenter, tenk dere om når det gjelder unger!
Gunner Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Nei, ikke alenemor, barnet skal jo ha en far. Er urettferdig mot barnet at han/hun ikke har en far da, men jeg har veldig lyst på et barn men tror nok jeg burde vente til jeg har et sted å bo, og en fast kjæreste osv først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå