dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 står jo på pakken at den skal det. men er jo helt i ørska når jeg våkner,så synes det er greit å ha den på nattbordet.da slipper jeg å stå opp...hehe. er jo ikke mer enn 25 grader på rommet,så går vel bra det??
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har ikke hatt den i kjøleskapet. Tempraturen på soverommet er mindre enn 25 så da går det greit :-)
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg spurte på apoteket, og fikk beskjed om at den ikke trengte å stå i kjøleskap. Men det kan vel varierer fra merke til merke, hva vet jeg...
rakkerunge Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Hvis det er suprecur spray du går på, så trenger du ikke ha den i kjøleskap i det hele tatt. Jeg har hatt den ute hele tiden. På natbordet om kvelden og i veska om dagen. Det har gått helt fint. Apoteket har den i kjøleskap, men det er bare fordi de har den til langtidslagring. Men hvis det står på pakken at den skal være i kjøleskap, er det kanskje en annen spray? På min spray står i hvert fall bare "lagres frostfritt under 25 grader".
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 Er den jeg går på ja. tror det var på det arket jeg fikk på Riksen at det sto. men da dropper jeg det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå