Gå til innhold

dere som har tenkt til å fortsette m å amme når barnet begynner i bhg..

Anbefalte innlegg

ikke finn på d!!!

har jobbet i bhg og d blir et helvete når d komer nye barn som fortsatt blir ammet. de driver de å tar etter puppene til de som jobber i barnehagen.. blir alt for stor overgang for de m å begynne i bhg og få mindre pupp..

Fortsetter under...

Når barna begynner i barnehage, er det vel mest vanlig å amme morgen og kveld. Og de færreste barna blir jo ammet flere ganger om dagen da uansett. Hvis barnet ammes om morgenen, kan jeg ikke helt se at det skal bli problemer i barnehagen, jeg da.....

Er det mange barn du har sett dette på, eller er det et par barn du har "irritert deg over" i forhold til dette nå i høst?

Hi,hi... da hadde du fått panikk av jenta mi på 2 tenker jeg. Hun får ikke pupp lenger og har heller ikke gjort det på lenge, men er utrolig opptatt av pupper og syner det er utrolig morro å bemerke at vi damer har puuuuuuuup somhun sier det.

Ped.leder på avdelingen hennes fortalte at hun hadde løftet opp Hedda og da hadde hun dasket henne på puppene og sagt puuuuuup, puuuuuuup. Heldigvis er ped. leder min gode venninne og ellers en veldig rund person som hadde holdt på å le seg i hjel.

(hun fikk en lillebror for 7 uker siden)

Kanskje du ikke bør jobbe på småbarnsavdeling? Små barn har en tendens til å ha et svært avslappa forhold til hvor på kroppen de tar på deg. Vend deg til det, eller bytt til stor avdeling. Havner forøvrig i kategorien "filleproblem" spør du meg...

Jeg har 10 års fartstid på småbarnsavdeling og har aldri opplevd dette som et problem :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...