Gå til innhold

En rolig lørdag...

gingerangel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal jeg ta det helt med ro , spise sjokoladecookies og kose meg.

Fredag ble en hektisk dag uten like, men det er bedre å være føre var enn etter snar...

Hadde ikke kjent noe tegn til liv siden torsdag, og siden det vanligvis er hoppeslott i magen til alle døgnets tider begynte jeg å bli litt bekymret. Vet jo at sparkemønster forandrer seg, men det var så stor forandring.

Tok kontakt m fastlege - fikk komme med en gang (dog etter lunch) ble konstatert hjertelyd - men hun ville for sikkerhets skyld sende meg til CTG på sykehuset. Alt så heldigvis fint ut, så nå skal jeg ha en rolig helg og venne meg til litt mindre sparking...hvor lenge det nå skulle vare...(må jo legge til at jeg begynte å bli ganske øm i ribbeina nå så en liten pause er ikke å forakte!)

God helg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha en riktig god helg.Kos deg med sjokoladecookies.Flott at du fikk bekreftelse på at alt var bra.

Skrevet

Skjønner godt at du ble bekymret. Ha en riktig god helg, flott at alt stod bra til, kos deg masse!

Skrevet

Hei:)

Det høres helt fantastisk ut m sjokoladecookies,og godt att allt var bra.lengter selv etter å kjenne liv der inne,men har enda ei stund igjen,er bare 11 uker på vei..ha ei fortsatt flott helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...