Gå til innhold

hva skal dere gjøre i helga da?

Anbefalte innlegg

JEg jobber i helga, men i efta tenkte vi å ta en tur på Hafjell Lekeland, har aldri vært der før, men de har egen avdelign for 1 - 3 år så håper det blir bra. I morgen skal vi kanskje gå en tur sammen med søstra mi etter jobb. Hun har vært i Polen og har kjøpt pakke til Amalie Louise, så vi skulle ha vært å hentet den... hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10749468-hva-skal-dere-gj%C3%B8re-i-helga-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lekeland er poplulært, vi har vært et par ganger (med Akt80 og Sara) og det har vært veldig stas :-)

I går var det jentekveld med playstation, og resten av helgen skal vi fint lite. Magnuspappan skal selvsagt på Brann-Viking i morgen kveld da :-)

Blir deilig å bare slappe av, tror det er første helgen i hele høst vi ikke skal noe!

Her i helgen er det vinterklargjøring av båten.. så ungene og jeg skal på hundekjøring mens pappa jobber litt.. Men søndag kommer barselgruppa på besøk for å leke.. Blir lenge mellom hver gang vi får mulighet til å treffes nå..

God helg alle sammen!!! :)

Linea og jeg er alene hjemme. Pappa'n kommer hjem i kveld/natt. Vi har vært alene siden torsdag og bare kosa oss masse. I dag er det vått ute, så den "playdaten" vi hadde tenkt å dra på lekeplassen, den dropper vi. Så vi tar en inne dag i dag. Vi skal leke og rydde litt og egentlig bare være sammen, min datter og jeg!

I morgen drar vi til broder'n og henter noen møbler som vi trenger til leiligheten vi skal leie ut og en fryser og litt annet.

I kveld skal jeg lage taco bare til meg selv og krype opp i sofaen alene!! mmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...