Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL torsdag 25.oktober, (da skulle jeg etter mine og min leges beregninger være 8 uker på vei) har hatt blødninger en stund nå og ville sjekke at alt var i orden. Men legen på sykehuset som tok innvendig UL kunne bare finne en svart liten klump som hun sa var fostersekken, men absolutt ingen tegn til liv der. Hun sa dette var uvanlig, for hvis jeg var 8 uker på vei skulle hun ha sett hjertet slå..

Måtte ta blodprøver så sendte hun meg hjem, med bare flere spørsmål enn jeg kom med.

Kan det være jeg ikke er så langt på vei som jeg trodde?

Har jo lest endel her inne om tidlig UL og virker som de fleste får se hjertet slå.

Nå må jeg vente til tirsdan før jeg får vite noe.

Igår fikk jeg sterke smerter i magen, fra navelen og nedover, som om det lå en streng der som jeg hadde forstrukket (vanskelig å forklare)

gjorde vondt å ta på magen og vondt når jeg tisset.

Lå bare å slappa av hele dagen, og idag er det borte.

Skjønner ingenting.

Håper det fortsatt er liv i spøkelseskladden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan sikkert være at både du og legen har feil termin hvis feks din syklus er lenger enn normalt.

Det beste du kan gjøre er nok å slappa resten av helgen!

Lykke til på tirsdag!

Skrevet

Jeg fikk beskjed da jeg ringte for å bestille privat UL at man burde komme senest mulig (etter uke 8), for mange fikk panikk fordi de ikke fant hjerteslagene til å begynne med.. Det skjer helt klart feil i fbm UL, lest mye rart her inne.. Man vet aldri :)

Smerter kan man jo ha selvom alt er bra.. Masse lykke til, og husk samme hva skjer det som skjer.. Best å prøve å ta tiden til hjelp!

Masse lykke til på tirsdagen!!! Ikke mange dager igjen nå!!!

Tvi tvi!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...