Gå til innhold

NYTT lekerom i kjelleren!! Jippi.... =)

Anbefalte innlegg

Nå er ALT revet der inne. skal ha inn lego-bord (sånnet stort til å bygge oppå), tv på bord, stressless og sacco til barna (sånne små), stor tavle på veggen, "butikk" (4 sånne vegger med dør, vindu m.m. som de leker butikk i), ja og mer....

Så skal vi lage en klatrekrok! Her skal jeg male et motiv på hele veggen, og ha sånne klatreklosser på. under blir det liggende en sånn stor matte, tilfelle knall og fall. i taket skal vi ha en ribbevegg til å "fire" seg bort på (utfordringer, hehe).

Spørsmålet er;

Hva FARGE skal vi ha på veggene?

og

Hva MOTIV skal jeg male på klatrekroken?

Motivet må passe både jente og gutt, siden gutten er 4 1/2 og jenta er 1 og begge bruker rommet. Så må det heller ikke være så "barnslig" at sønnen vår skjems over å ha med sed kamerater inn her om noen år.

Tar gjerne imot tips!! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10749336-nytt-lekerom-i-kjelleren-jippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes supert ut!! Sånt rom vil jeg og ha =)

Vet ikke akkurat hvilke farger su skal bruke, men tror jeg ville valgt litt sterke/klare farger (uten å overdrive). Kan jo satse på basisfarger som rød, gul, blå, grønn, trenger jo ikke ha en farge på hele rommet men f.eks to vegger i en farge og to i en annen eller noe sånt.

På lekerommet vi hadde da vi var små var veggene hvite med en vegg der mamma hadde malt former i mange farger - det syntes vi var kjempefint =)

Ellers kan du jo male fjell, skyer og eller noe liknende bak klatreveggen.

Eller f.eks Peter Pan, med kaptein Krok, Wendy , tingeling og hele pakken, tøft for storebror med litt jentete innslag til vesla uten at det blir for feminint =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...