RaPe Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Denne uka har jeg hatt hodepine flere dager. Og netter. Det er vondt å finne en god stilling på hodeputa.... fryktelig irriterende, og slitsomt. Er sjelden plaget m hodepine, og hadde ikke noe av det da jeg gikk gravid sist....Blir jo helt satt ut... Er i 11. uke nå. Noen m erfaring? Varer dette lenge? Er det noe jeg kan gjøre? Tar en paracet i ny og ne, men det hjelper ikke så mye akkurat...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Det er desverre et svangerskaps symptom det. Drikk mye vann og slapp av. Vis ikke ville jeg tatt en tur til legen...funnet ut om du kanskje mangler noe i kroppen.
RaPe Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Hadde første sv,kontroll hos legen for 1.5 uke siden, med alt av blodprøver etc, og de så helt fine ut... Har fått med meg at det er normalt med hodepine i svangerskap ja, men fytti.... nå som kvalmen har begynt å avta, så er det noe annet, nesten like slitsomt som tar over...grrrr
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Sleit med det samme i noen uker..Var på en måte migrene lignende smerter som strålte i hodet.Legen sa at til meg gikk det ikke over skulle vi ta flere tester,pga noen kan faktisk få migrene når der gravide. Men etter mye væske drikking,sofa sliting og turgåing forsvant det:=)
HjerteMom Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Du trenger ekstra væske når du er gravid. Så drikk masse masse masse...vann! Det hjelper
mtm0873 Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Når der er på sitt værste så ta 2 panodil zapp:-) De hjelper og er ikke farlige for fosteret. Bedre å heller gjøre det innimellom enn å gå slik:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå