Gå til innhold

grublet i natt eg


annhelen

Anbefalte innlegg

Hør om dette hører tenkelig ut.

Eg har blødning siden i går. Har ingen som helst tegn til graviditet sånn utenom. De ga seg for ca. to uker siden. Skulle i dag egentlig vært 6+3. Eg blør som om at eg har fått mensen tilbake. Helt likt liksom. Kan det være eg har mistet uten at det har vært noe og så fått mensen tilbake.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde en SA så begynte jeg å blø i slutten av uke fem som om det skulle være en vanlig mens. Jeg dro til legen og tok blodprøve to dager på rad, og det viste seg at HCG nivået sank og jeg hadde hatt en SA. Men så egentlig veldig positivt på det, at jeg slapp utskrapning etc. Så jeg anbefaler at du får tatt noen blodprøver jeg:)

Det er mine tanker om denne saken med det du forklarer. Så kanskje noen andre har opplevd det samme men ikke mistet:):) Tenk positivt du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mens blødning 10. juli i sommer, startet lite og ble mer og mer. som en vanlig mens. Det var en SA. Det var tøft der og da, men da visste jeg i alle fall at jeg kunne bli gravid, så fortsatte å prøve og fikk det til bare 2 sykluser etter.

Men jeg har også hørt om mange som har blødd der alt har vært ok, men tror ikke det er snakk om så mye som en mens blødning.

Jeg ville ha ringt og snakket med noen på sykehuset som kan gi deg noen gode svar i det minste!

Lykke til videre og krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...