Gå til innhold

Hvilke symptomer har vi i dag da jenter? 27. oktober


Idun<3tosmå<3

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke den "hvor mange dager er det igjen"-tråden som dukker opp hver dag på skravle... Det er jo så vannvitting mange dager...

Men mange av oss her på 1. tri er jo veldig opptatt av symptomer...

 

Jeg er 5+6 idag, og har lite symptomer. Litt mere utflod enn vanlig, vondt i hodet nå og da, strekksmerter/mensmurring i magen tidlig på dagen.. Og må tisse ofte!!!

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10+4 og har til nå tenkt at dette med hormoner skal påvirke humøret så mye er oppskrytte greier. Helt til kveldsmaten i kveld (eller i går da, siden klokka er over 12). Fikk lyst på pannekaker, laget røren. Alt bra. Begynner å steke, og første kake blir en fiasko med for mye smør. Den andre blir stiv og "knekker", og den tredje fikk jeg ikke til å snu skikkelig. Ble ordentlig forbanna, slengte stekespaden vekk og nektet å steke flere, slik at samboeren min måtte ta over. Rett etterpå begynte jeg å gråte fordi jeg "aldri får til noen ting! Alt jeg gjør er en fiasko!" Ai ai ai... Men det ble en god latter av det etterpå. (Han klarte i alle fall ikke å slutte å flire!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+4 i dag og har blitt kjempe forkjølet, så hver gang jeg nyser eller hoster så får jeg så vondt i magen. Ellers har jeg strekk vondt i underkant av magen og må på do hele tiden.

 

Men det er deilig att kvalmen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker i dag, og har vært oppe x-antall ganger i natt for og tisse. Og oppe to ganger med brekninger.. Er så glad i den kvalmen :( Men har heldighvis bare brekt meg da magen er tom.. ikke noe oppkast ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn litt over 5 uker, så har ikke hatt så mye symptomer enda. Litt strekk i livmorbåndene, litt ømme pupper. Men i dag så brekker jeg meg for det minste. Klarte ikke skifte bleie på minsten da han hadde bæsjet, for jeg brakk meg bare av tanken. Ordnet matboksen til eldsten fra i går, og brakk meg fordi det var igjen litt matrester (enda det luktet ikke vondt og var ikke dårlig). Men kjenner meg ikke kvalm, og vet jo ikke om det har noe med svangerskapet å gjøre eller om jeg bare er litt uggen form i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veeeldig kvalm, ømme pupper osv. men nå har det meste gitt seg, tror jeg får en MA eller SA. Noe er i alle fall riv ruskende galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym over meg, Det er sikkert ikke noe galt selv om symptomene gir seg. Det er normalt at de kommer og går, kontakt lege dersom du tror noe er galt. Ikke vits å bekymre seg for sånt unødvendig!

 

Er 6+4, ømme bryst, tisse oftere, mer utflod, mensmurringer som kommer og går, uvelhet/ kvalme som kommer og går, opplåst og luftsmerter i magen om kvelden, trøtt og initiativløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym ovenfor: følg magefølelsen din og ikke la leger eller noen si deg noe annet..jeg har hatt 4 aborter og mistet mine symptomer og følt på meg at noe er galt, og alle rundt meg sa noe annet..men dro altid inn og fikk samme svar som jeg følte langt inne..håper dette ikke stemmer for deg, men følg magefølelsen og stemmer det ikke slapper du mer av:-) lykke ti:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2 og har kjempe vonde pupper.. men det er ikke rat for de har vokst mye allerede.. litt stolt hehe.. gjør spesielt vondt når jeg rir, så jeg tror jeg må kjøpe meg en skikkelig sportsbh, så de ikke rister sånn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...