Gå til innhold

Innbilt svangerskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag er nervene i høyspenn. Har ikke vært kvalm på to uker, har ikke lagt på meg, oppblåstheten i magen er så og si borte. Eneste jeg merker er litt ømhet i puppene. Er 12 uker på søndag. Skal til kontroll på mandag. Nå begynner jeg å tro at dette bare er innbilte greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat som deg fortiden. Er fullgått 12 uker i morgen og skal på ul på mandag..dette pga at eg har mistet mange ganger.

Kastet opp til nesten uke 11...de siste 2 ukene er alt eg merker litt ømme pupper(de var mye ømmere tidligere).Burde jo være glad for å være i god form etter så mange uker sengeliggende..men usikkertheten gjør meg "kokko" å denne helgen blir lllaaanngggeee.

Lykke til på kontroll! alt går sikkert bra med oss begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke at du bare har innbilt deg dette. Tror heller at du innbiller deg at det er innbilt.. på en måte....

Frykten for at det du trodde du viste ikke stemmer er det nok som overtar. Og følelsene til oss med en stor dose ekstra hormoner er jo ikke helt til å stole på. Og symptomene kommer og går...

 

Len deg tilbake og vær gla for at du ikke er dårlig eller sånnt og GLED deg til kontrollen.

 

Lykke til begge to..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan love deg at hvis dette var innbilt svangerskap, så hadde du hvertfall ikke funnet på å skrive et innlegg om det her... da hadde du nok trodd fullt og fast på at du var gravid... og kanksje begynt å "blåse opp" magen for å se gravid ut... har ei fille tante som hadde et innbildt sv.sk., så kan litt om det..

 

hehe, måtte bare le! Vi gravide er litt rare!=) Lykke til!!!

 

Nb! Mellom uke 12-14, så begynner morkaken å ta over produksjonen av endel hormoner, som du selv produserte tidligere, derfor blir det mindre ubehag vanligvis rundt denne tiden.. noen før, noen senere.. HELT NORMALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...