Gå til innhold

emmaljunga city cross

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ikke være noe problem det. Det er det du har rundt barnet (skinnpose/voksipose) som avgjør om det er varmt og lunt nok for barnet. Er det mye vind og man er redd for trekk så kan man jo bare sette på regn/stormtrekk.

Vi går for kun sportsdelen da vi mener at bag egentlig ikke er nødvendig, og at det fort kan bli litt trangt med digre vinterposer oppi bagen. Synes bag er mer praktisk på varmere årstider, når man bare bruker dyne/tepper og ønsker å ha en lunere vegg rundt og madrass under babyen.

tror det går bare godt og bruke den. den ser jo veldig tett og fin ut,og har du i tillegg en god og varm pose,så er det ingen fare for at barnet kommet til og ha det kaldt. og på ekstra kalde og vindfulle dager,kan du jo bare ha regntrekket over,for det isolerer jo litt.. med tanke på at den var litt åpen fremme.. men tror du kommer til og få en vogn du vil trives med..=)

jeg kjøpte vogna i november ifjor da min gutt var 6mnd, og han har derfor bare brukt sportsdelen. Jeg syntes den var god å ha i vinter, den har høye kanter på siden av sittedelen, og kalesjen går godt frem så den beskytter fint mot vind. Den kan også trekkes litt ekstra frem faktisk. Min lå i lammepose direkte i sportsdelen, og så hadde jeg et isoporunderlag under posen. Over posen hadde jeg fottrekket hvertfall på de kaldeste dagene. Fottrekket er tilleggsutstyr, det koster ca 350 for det tykkeste som er i samme farger som vogna. Det går litt opp foran, og da skulle man være godt utstyrt selv på kalde vinterdager.

Hei!

Kjøpte den vogna i går, og er sikker på at den er like tett og fin som andre vogner. Kjøp med citybagen, den kan du bruke til barnet vokser ut av den. Det er plass til god pose i den også!

Et godt tips er å eventuelt kjøpe dette i sverige, her er hva vi sparte på turen dit: City cross og city-bag = 6700 nok på Rudo .

City cross og citybag, stelleveske og ull-pose = 6780 NOk i Arvika.

Bare skinnposen koster 998 kr, og stelleveska kr 590kr.......

Og servicen var helt på topp, kunne ikke vært bedre! De holdt oppe mye lengre bare for vår del, siden vi var forsinket og ikke rakk åpningstiden.... Hadde garantert ikke skjedd i Norge tror jeg!

Kjøper du denne vogna gjør du et meget godt kjøp altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...