rooosey Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 fikk vite i går at den lille i magen ikke har nyrer og ikke fostervann og på mandagen settes fødselen i gang. jeg gruer meg veldig og har grått mine tårer. dette var den første babyen og så får jeg ikke se den leve noen flere?
Sharlis Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Heisann:) Kondolere så masse.. Så utrolig trist:'( Hvorfor må du vente så lang tid før du kan settes igang? Jeg motte avslutte svangerskapet mitt 3 oktober 2007 i 13 uke på grunn av at lillepia hadde en av de verste tilfellene av ryggmargsbrokk..og 06 mai 2007 hadde jeg en dødfødsel på grunn av krybbedød i mors liv( 25 uker på vei) Føler masse med deg,skjønner hva du går igjennom..
Engelen*My Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Masse lykke til i morgen! Jeg har vært gjennom en dødfødsel i uke 27. Lille My døde i magen min kort tid før dette! Vi vet ikke hva My døde av, men så ut til å være et aller annet kromosomalt med henne! Klem fra
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 uff dette var trist, kjenner det stakk i hjerte midt nå, mistet selv i uke 16 i mars og fødte på sykehuset. vi ville ikke se det som skulle komme men sykehuset anbefalte det på det sterkeste..vi så en mini babygutt og er så glade for at vi så:-) det er kjempe trist og dere har lov å ha det vondt i tiden fremover, trøst hverandre og snakk om det:-) store klemmer:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Huff, det er forferdelig å få slike sjokk når du er innstilt på noe helt annet.. Jeg har ikke opplevd akkurat det samme som deg, men livet mitt ble også snudd på hodet på ultralyden i uke 19. Fosteret var dødt, hadde vært dødt siden uke 14, uten at jeg hadde merket noenting..Måtte på sykehuset dagen etter for å føde den ut. Nå er det nesten 3 mnd siden dette skjedde oss, og vi ser fremover mot neste graviditet med godt mot...Du vil nok få det på avstand etterhvert, selv om det ikke føles slik i starten, og snart blir du nok gravid igjen og alt vil gå bra:-) Varm klem fra
Tilda79 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Kjære deg rooosey, dette rørte veldig. Det var fryktelig trist å høre. Hvordan går det med deg nå? Jeg ser du skrev i oktober 2007. 3 dager etter deg var jeg også på min første ultralyd med mitt første barn. Vi fikk da vite at gutten vår hadde en cystenyre, vi trodde da det skulle gå bra, og at han fint kunne leve med en nyre. Men alt forandret seg ved nyttårsaften. Da ble det oppdaget at jeg hadde lite fostervann. Gutten vår ble tatt med keisersnitt i uke 30+3, men levde bare i 4 dager. Ingen av nyrene hans fungerte. Har dere fått noen svar på hvorfor det ble som det ble? Stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå