Jentax Skrevet 26. oktober 2007 #1 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det begynte for vel 10 dager siden med kraftig blødning og mye smerter. Kom meg på legevakta og tok urinprøve som viste jeg var gravid. Noe jeg var klar over.. Ble sendt videre på akutten hvor det ble tatt blodprøve. Jeg fikk også en ultralyd undersøkelse og legen fortalte meg at han ikke kunne se noe der inne. Jeg ble bedt om å komme tilbake 2 dager senere for ny blodprøve for å måle et eller annet i blodet. Kommer ikke på hva det heter i farta. Ringte legen senere på dagen og fikk beskjed om at nivået hadde steget svakt. Men han viste ikke om det var spontanabort, gravid utenfor livmor eller bare tidlig gravid. Så jeg ble bedt om å komme tilbake uka etter (igår) og ta ny blodprøve.. Snakket med legen igjen idag og de vet fortsatt ikke om jeg er smelt på tjukka eller ikke. Men det er forsatt en veldig svak stigning. Så nå må jeg inn igjen på sykehuset for nye prøver og ultralyd.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10747397-spontanabort-eller-fortsatt-gravid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå