Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Etter enda en mislykket pp blir det søknad om IVF på oss etter lap.. Lurte litt på noen ting i forbindelse med dette! Er det lang ventetid på riksen? Må man regne med mye fravær på jobben? Har dere sagt til de på jobben hvorfor dere er borte? Føler dere at dere blir tatt godt vare på der? Eller er alt bare fryktelig upersonlig? Har dere tatt lap? Kan dere dele erfaringen...?? Beklager at det ble så mye spørsmål, men det er ikke mange jeg har å spørre. Få som vet at vi prøver, og få som forstår hvordan det føles og ikke klare det!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Sier hei til deg her inne også jeg Vi har nettopp sendt søknad til ivf på Riksen nå. Håper det ikke tar altfor lang tid Men uansett så kommer jo tiden fram til jul å gå kjempefort og vips er jo 2 mnd allerede gått
Jelly Belly Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Haha.. Følger du etter meg eller?? Neida, bare hyggelig det.. Håper virkelig tiden går fort!!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Nehei...det er du som følger meg Vi er ferdig med lap og søknad sendt haha Ja, håper tiden går fort og at du får gjennomført lap som planlagt
Eggerøre ♥ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hei hei, jeg venter også svar fra Riksen. Er rett etter deg Turbotrollet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå