Gå til innhold

Hvor ofte går man til kontroll når man er på overtid?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 21 okt, men skriver innlegget her, da det begynner å bli få igjen i okt, og jeg kanskje, kanskje må føde i november...He-he

Begynner å bli ganske lei...var på kontroll idag, men nå har jeg ikke fått noen flere timer til legen. Han sa det ikke var nødvendig... Må jeg selv ringe sykehuset for kontroll? Og når burde den kontrollen skje?? Viss det ikke skjer noe i løpet av helgen, begynner det jo å bli 8-9 dager over...da må man vel på en kontroll igjen! Syns det var rart ikke legen fikset evt en slik time... noen som kan hjelpe??? Føder på Ullevål, vet ikke helt når dem setter igang en fødsel heller...noen som vet?

Fortsetter under...

Var selv t jm i dag, har termin mandag den 29 okt nå. Og fikk beskjed om at når man går "over" skal man t ukentlig kontroll enten t jm el fastlegen. Så i mitt tilfelle sa hun at hvis jeg da ikke hadde født innen onsdagen skulle jeg ringe legen og få time tors el fredag (d hadde jeg visst "rett" på selvom jeg ikke var akutt syk, for sånn var reglene). Og evt gjøre samme uken etterpå. Og da det i tilfelle evt nærmer seg 14 dager over, vil legen bestille time for kontroll på sykehuset. Sikkert for evt ul og estimering av vekt o.l, og man vil da få beskjed ang evt igangsetting osv.. Håper d gir deg litt mer svar :) Lykke til, og håper din også kommer snart! ;)

Jeg har 6dager igjen til termin,når var på siste ordinære lege kontroll,så satte legen min opp en overtidstime i tillfelle jeg skal gå overtid.. Du brude ringe legen din,og si at overtidskontroll skal du ha..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...