Gå til innhold

Flere som bor i Bærum som har termin i mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tilflytter her også, har bodd på Østerås to år nå i desember, og tilsammen litt over fire år i Bærum. Trives SÅ godt her; kort vei til byen (Oslo), trivelig nabolag og nærhet til marka. Perfekt!!

En husky tispe på snart 1,5 år...

Det er en ganske fin sti fra Godthaap og til Dæhlivann.

Rundt Dæhlivann er det reservat, men rett etter er det gode jorder hundene kan løpe på.

Ligger rett under Kolsåstoppen mot sandvika siden... men på sommeren ser man den nesten ikke pga alle trærne :)

Har ikke gått turer fra Østerås og innover. Bare fra Øverland gård og innover mot Muren osv...

Også fra Fossum og innover...

Annonse

Så fint at det er så mage fra Østerås/Eiksmarka område med termin i mai.

Var nyinflytter til Øvrevoll/Østerås ved forrige svangerskap og kom ikke med i noen barselgruppe, men håper å komme med i en nå.

Venter forresten nr 2 ca 4.mai

Hei du mamman til Jenny! Hvor gammel er datteren din da? Du hører vel til samme helsestasjon som meg (Eiksmarka), så kanskje vi havner i samme barselgruppe? Det blir spennende å se - vi må uansett prøve å samle alle gravide mai-mammaer i området om ikke så alt for lenge!

• 2 uker senere...

Hei! jenny er snart 20 mnd. blir 2 i mars. Vi går til helsestasjonen på Grav, da vi bor nærmere der enn Eiksmarka. Men er uansett på mange trilleturer til Eiksmarka. Så et treff må vi vel kunne arrangere når den tid kommer.

Lykke til med graviditeten så lenge

Hei igjen!

Det hadde jo gått ann å ha et treff på cafèen på Eiksmarka senteret en helg, men desember er jo en travel måned.. Kanskje lettere i januar?

Veldig hyggelig å se at det er så mange i samme område, så kan jeg muligens lære noen nye turveier.

Flott hvis du tar initiativ til et møte etterhvert, så skal jeg prøve å komme. Ha det fint så lenge

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Dytter opp denne jeg!

Bra at du står på og involverer aprilmammaer også, Nekiam26!

Hadde vært gøy og samle flest mulig til et treff nå i januar, og sender herved et sort hint til:

Lizzieliz, mamman til Jenny, Nr.1_12 mai 08, T*75, ņ:Maja og Linda 1975!!!

Klem C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...