Gå til innhold

Mingus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Supermodell Helena Christensen har en sønn som heter dette. Syns det er litt fint jeg. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...det kaller vi datteren vår innimellom. Hun heter Mia. Men ville aldri kalt barnet mitt det, det er bare et tulle-kallenavn fra vår side. Og jeg tror jeg bør slutte med det når hun får med seg litt mer av hva som skjer.

Skrevet

Hvis det betyr noe for deg hva supermodeller kaller ungene sine, så gå for det. Selv likte jeg det ikke.

Skrevet

Hvis du har et forhold til jazz går det bra. Om du bare har et forhold til Vogue er faren for å virke rimelig historieløs meget overhengende.

Skrevet

Mingus er og blir en jazzlegende for min del. Og da finnes det bare en mingus.... som å kalle noen for Elvis eller Marilyn... finnes liksom bare en av dem også... Men for all del. Det går an...

Skrevet

Jeg vet om en kanin som heter det og den er oppkalt etter Charles Mingus. Mingus var altså etternavnet til jazzlegenden.

Skrevet

Mingus er kult!! Og ja!! Jeg digger supermodeller!!!!!

Skrevet

Heidi Kulum og Seal har kalt sønnen Johan - det synes jeg var tøft! Visste ikke at dette var et navn i utlandet... Trodde det var et nordisk fenomen bare...

Skrevet

Heidi KLUM er jo tysk,og der er vel ikke Johan så veldig eksotisk...

Skrevet

Er det ikke et merke som heter Ming? Ming grøt ris eller noe sånnt hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...