Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Mine to gutter synger bare den ene settningen, og hvor de har lært det vet jeg ikke. Jeg finner den ikke noe sted. Er det noen som kan resten?
tri smi kinisiri Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Eneste jeg kan tenke meg er denne: Blomster små, gule, blå, vokser opp av jorda nå... Vinker til, stjerne- lill (eller *navn*-lill) For han er så snill...
Galskapens overhode Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Blinke blinke stjerne lill undres hvor du holder til? Høyt der oppe i det blå skinner du for alle små. Blinke blinke stjerne lill undres hvor du holder til..
Mininni Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 blinke lille stjerne lill undres hvor du holder til høyt der oppe i det blå kikker ned på alle små blinke lille stjerne lill undres hvor du holder til (mulig det er "vinker ned til alle små" i stedet for "kikker ned på", men tror det er denne sangen du mener)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Det høres da ut som "twinkle twinkle little star" oversatt.. den går (om jeg ikke husker feil) Twinkle twinkle litttle star, How I wonder what you are, up apon the sky so high, like a diamond in the sky. Twinkle twinkle little star, how i wonder what you are.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 ja,det er twinkle twinkle little star som er oversatt til norsk=)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Vi synger denne i barnehagen: Blinke blinke stjerne klar for et vakkert lys du har Varsler om en dag så god Nå går alle barn til ro Blinke blinke stjerne klar for et vakkert lys du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå