Gå til innhold

Hvorfor kan de ikke bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

-lage et eget forum for oss som er 10.000% mislykket, ALDRI får til NOENTING og ALDRI NOENSINNE kommer til å få barn????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du prøve å løfte hodet ditt litt og komme ut av "depresjonen" din.

Prøv å bli litt mer positiv innstilt:)

Ikke enkelt, har vært der selv ...

Tok oss nesten 3 år og 5 IVF forsøk før vil ble gravid og nå sitter vi her med vår lille Ole som er 10 uker gammel.

Men, men andre ord - det går!:-)

Skrev til deg på et annet innlegg som du hadde der du skrev at nå ga du opp.

Hva med å prøve Hausken i Hgsd om du føler du ikke har fått god nok hjelp til nå?

Skrevet

Vi får ikke starte opp med prøverør en gang, så det hjelper ikke å ringe noen andre sykehus, hverken privat eller offentlig.

Mannen må først ta antibiotikakur mot infeksjon, så skal han opereres, og så må vi vente 1/2-1 år etter operasjonen for å se effekt av den.

Så i det neste året nå kan vi ikke få gjort noenting, og den tanken holder jeg ikke ut!!!!!!!!!!!!!

Jeg har venta i 2 år, og etter uendelig mye om og men skulle vi endelig i gang nå. Jeg har bestilt medisiner, begge hadde snakka med sjefene våre og ordna fri til uka for uttak og alt var klart.

INGENTING får vi gjort nå. Hvordan skal jeg da holde ut å bare smile og være glad og vente tålmodig et helt jævla år til???????

NB!

Dette er IKKE et spydig svar til deg, ivf m/lillegutt!!! jeg skjønner godt at ingen gidder å ha sympati for meg som bare klager og klager og klager og klager på alt, men jeg må bare få ut noe. Har ikke gjort annet enn å grine og hyle i hele dag.

Skrevet

Av og til må man bare få ting ut.

Krysser fingrene for deg og mannen!

Skrevet

Med fare for å blande meg alt for mye, men kanskje du skulle ha snakket med noen, fått noen andre enn på forumet her å prate med om det. Ikke vondt ment!! :) Vet at det ikke blir noe mer barn av den grunn, men det kan absolutt hjelpe på psyken.

Du virker deprimert, og med god grunn. Må være utrolig vanskelig å skulle vente enda et år før dere får kommet i gang med ivf, når dere egentlig skulle i gang. Verden virker urettferdig når man er i denne situasjonen. Håper bare du/dere har tålmodighet, det er dessverre noe vi må ha i en sånn prosess.

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt og du får all verdens sympati fra meg. Dessuten så svarte du ikke spydig en eneste plass. Jeg visste ikke at du ikke får komme i gang før og at du må vente så lenge.

Det er jævlig og ventetiden er det desidert verste.

Jeg vet hvordan du har det nå og det er veldig vondt å gå rundt slik med de følelsen du har nå;-(

Det eneste en kan håpe på nå er at vente tiden blir litt kortere enn forespeilet. Og nå er det jo snart jul også og da fyker tiden og før en vet ordet av det så er dagen der:)

Hyl, grin og få alt det vonde ut og bli ferdig med det. Det er det eneste du kan gjøre. Ikke la dette tappe deg helt og slite deg ut. Når en ønsker seg barn, så er denne karusellen den verste du dessverre har fått tildelt et sete på...

Ønsker deg lykke til videre og krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...