Gå til innhold

HVORDAN GÅR DET MED DERE ALLE SAMMEN??

Anbefalte innlegg

hVORDAN GÅR DET MED DERE ALLE SAMMEN???

Jeg prøver nå å muntre meg selv opp, prøver å se håpet i stede for alt det negative jeg hele tiden får sleng i tryne.

Jeg går nå til den samme akupunktur dama som hjalp meg med å bli gravid sist. Hun skal jobbe med å senke FSH verdiene mine(få bedre kvalitet på eggene mine), slik at pergotime kan funke. Slik som det er nå vil ikke pergo hjelpe meg. Når mensen ringer inn på onsdag, så skal jeg starte på pergo på dag 3, deretter skal jeg begynne på crinone (progesteron) dag 15 slik at hvis jeg eventuellt blir gravid, så mister jeg ikke dersom jeg har progesteron mangel.

dette skal jeg holde på med det neste halve året, blir jeg ikke gravid skal jeg søke om prøverør igjen.

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at akupunktur er tingen for oss Tryne :) Her kom endelig TR nå i ettermiddag. Så da rekker jeg å få begynt på ny pergokur denne pp. Skal ha ferieuke og drar bort fra mannen min en uke (fra 2. til 9.nov). Men heldigvis rekker jeg akkurat å komme tilbake til eggløsning :) Hihi...

Så pergo kombinert med akupunktur bør vel gjøre susen?!? Skal se jeg får halve ishockeylaget mitt på en gang?!? Hehe

Så bra at du rekker EL da vertfall. Ja akupunktur gjør susen. hadde det ikke vert for det så hadde ikke jeg hatt en jente den dag i dag. jeg er helt avhengig av akupunktur for å få det til. Jeg håper at hun også denne gangen kan hjelpe meg. Sist haadde jeg hatt akupunktur behandling i 2-3 mnd før jeg ble gravid, da i pause mnd etetr første pergo kur

Ja ikke sant!! Og for ikke å snakke om de som kan planlegge hvilken tid på året de skal ha, hvor mange og når de skal ha. Blir så forbanna over at folk tar det som en stor selvfølge!!

Men klart, det hadde vel jeg også gjort hadde jeg hatt lett for å bli gravid.

Annonse

Det er som du sier, tror også vi hadde vert sånn dersom vi ikke hadde opplevd noe annet. Synes det berre er så trist at folk generelt i dag er så lite opplyst om at det faktisk er en del som sliter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...