Baby-i-magen Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 er så lei, er konstant kvalm ,og i dag har jeg spydd flere ganger, først på morgen,også mitt på dagen:( skal bli godt når dette er over ja:) 10+1 i dag:)
venter x3 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hei du! Lei jeg også,, Spesielt fordi at med førstemann så varte det til jeg var 7 nd på vei... Så jeg er redd det skal bli slik denne gangen også.... Håper det går over med oss!!! Det eneste som hjelper er å spise,,,
Pus5 Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Ikke så lett å spise når man vet det kommer opp om en times tid... Melder meg herved inn i lei av og være dårlig klubben
Blå + en i magen Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg blir også med i lei-av-å-være-dårlig-klubben;) Skulle ønske jeg kunne gå i dvale til kvalmen gir seg! Trodde det skulle bli fint å bli gravid, men klarer ikke konsentrere meg om annet enn å rekke do når jeg kaster opp.... Lei lei lei! Jeg vil være glad og gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå