kees_ Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Var hos legen i dag, har følt meg slapp, trøtt og rett å slett dønnsliten en stund no. Eg jobbe sinnsykt mye så tenkte at eg kanskje holdt på å "gå på en smell". Men nei. Eg e 9 uke på vei, gravid altså... Klarer ikke helt å skjønne det.Skulle jo inn til prøverør i begynnelsen av 08.... Men for all del. Etter 6,5 års prøving så e eg jo gla. Men trur ikke det har gått helt opp for meg... Uansett, lykke til alle dere andre og som vi er bevis på, man kan jo faktisk være heldig=)
togutter-08og10 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Så gøy med slike gladmeldinger her inne. Gratulere
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Oioi dette var jo fantastisk!!!! Det er vel noe vi alle drømmer om, en slik beskjed ) Kan jeg spørre hvorfor dere måtte? er det du eller han? Masse lykke til med spiren, dette blir jo en fantastisk jul hihi.. klem
kees_ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hei, klart du kan spørre=) Eg har eggløsning ca 1-2 ganger i året kanskje sjeldnere derfor mått vi, trudde vi, inn til ivf... Men ser ut til at man kan bli gravid selv om=) Ren flaks=) Gleder med veldig til jul, også blir det jo bra med en tidli på sommern baby=) Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Ok, ja dette var helt fantastisk.... kos deg masse )) Har slitt i 11 år jeg, og hatt 3 ivf, 2 gravide men mistet... skal igang igjen nå på nyåret.. så jeg gir meg ikke!! Den som gir seg har tapt ))
kees_ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Du får ha masse lykke til=)) Det ordner seg nåkk skal du se=) Krysser fingre å tær=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå