Gå til innhold

Hvilke plager har dere? Jeg kjenner trykk nedover ved tissen... Flere?Og små vondt nederst i ryggen.....auau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her, det presser VELDIG nedover nå, har gjort det i noen dager. Vondt! Lurer på om dette er tegn på at noe skjer snart....? Hva tror dere?

Jeg bare må ... Smerter nedover ved _tissen_? Syns det er like "artig" hver gang jenter/kvinner snakker om tissen sin, da vi ikke har tiss. Urinrør på ca 3 cm derimot ... Som sagt, jeg bare måtte!

Hehe :)

Jeg synest det er ekkelt og sitte på do,da kjenenst det ut som om bebisen komemr ut når som helst .....en annen plage jeg har er desverre mannen min... er kjempe oppgitt og skuffet over han....

Finst ingen hjelp og få og tar absolutt ingen hensyn...stiller ikke opp,men dette er tredje mann og vi har vert igjennom dette før,så orker ikke mere snart,orker ikke engang og si fra,har det kanskje mye bedre uten han.....

Annonse

Dette er helt normalt jenter, det betyr

mest sansynelig at babyen kanskje har snudd seg og ligger og trykker på blæra.

Jeg skal ha mitt andre barn nå, er i uke 35 og merker dette veldig godt, også vanelig og få kjempe vondt nederst i korsryggen, gjerne sammenheng med bekkenplager, nerver som ligger i klem.

Dere vil defenetivt merke når riene kommer, helt anderledes, magesmerter pluss ryggsmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...