Gå til innhold

så ble det ikke baby denne gang


opsi fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg fikk vite i dag at fosteret var dødt. Er 10+4 i dag og fosteret døde i løpet av denne siste uken.

Så i morgen er det utskraping. Kjempetrist, men sånn er det;)

 

Vet ikke hvor lyst jeg har til å starte på nytt nå, tror jeg trenger en liten pause.

 

Men lykke til alle dere andre vordende mammaer her inne.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å dette var kjempetrist!!

Jeg forstår din tvil om å ha lyst til å prøve på nytt, ta tiden til hjelp:)

 

 

Håper og tror at det ordner seg for deg!

 

xxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff neeeeii så trist :(:( konolerer....

Håper det ikke er så lenge til du kommer inn igjen til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du mistet! Får jeg spørre om du hadde noen symptomer på at noe var galt? Jeg tror jeg har mistet skjønner du...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var leit. Jeg har opplevd det samme. Har vært til utskrapning i dag. Det er tungt og vanskelig. Håper du har støtte rundt deg. Det har jeg, og det er jeg veldig glad for. Ta en dag av gangen.

 

Lykke til i morgen, og videre med pause eller ny prøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer denne gang på at noe var galt. Så det på tilfeldig ul i går. Så det kom som et sjokk. Pupper er fortsatt ømme og vonde. Og gråten er ikke langt unna.

 

Men det går bedre i dag likevel. Vet at det skjer for en grunn og at det er godt naturen ordner opp når noe er feil.

Skal bli godt å bli ferdig med utskrapninga i morgen. Åssen har dere følt dere etter utskrapning, dere som har gjort det? Er det nødvendig med barnevakt tror dere? Vil gjerne hjem å ha et normalt familieliv fort som mulig igjen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi opp for det. Det skjer dessverre veldig mange. Men de fleste føde friske fine barn etterpå likevel:) Det er sånn naturen fikser opp når det er noe galt. Skjønner at du er kjempelei deg, men sikker på at du i fremtiden vil føde mange friske barn:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre gutter da, så så mange barn vil jeg nok ikke få i fremtiden..hehe. men ett til skal det nok bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det gikk galt, hejeha. Jeg føler med deg, og vet hvor skuffende det er.

Vi oppdaget en MA da vi var på 1. kontroll, og det var et stort sjokk, slik du også beskrev det. Da legen ikke hadde funnet hjertelyd gikk han for å hente et UL-apparat. Mannen min spurte meg om det var mulig at fosteret var dødt uten at jeg hadde merket det, og jeg at det var det. Så fikk vi vite at det hadde dødd tre uker før, i uke 9. Senere viste tester at det antaklig var pga. blodpropp i morkaka.

 

Når det gjelder smertene etter utskrapningen så synes jeg ikke at de var helt forferdelige. Jeg kjente tydelig at noen hadde rotet masse der inne, men det var vel omtrent som vonde menskramper. Dessuten fikk jeg sterke smertestillende, og de hjalp veldig. Jeg holdt til på sofaen i et par dager og ble degget med, og så ble det gradvis bedre.

 

Mensen kom tilbake nøyaktig en måned etter, men det kan selvsagt variere veldig fra person til person.

 

Jeg håper du klarer dette greit, og er glad for at det virker som om du har snille mennesker rundt deg. Jeg mistet også motet etter at vi mistet, men noen uker senere vendte håpet tilbake. :-)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ytre min medfølelse og ønske deg lykke til.

 

Jeg opplevde det samme i mai i år. Jeg hadde ikke så veldig vondt etterpå, trengte faktisk ikke smertestillende ut over det jeg fikk på sykehuset rett etterpå. Jeg tror jeg ville hatt barnevakt den første dagen for det er en påkjenning for både kropp og sjel, og det kan være godt å kunne ta det helt med ro og bare ta vare på seg selv.

 

Jeg ble omtrent tvunget til en uke sykemelding etterpå, men mente selv at det bare var tull. Jeg følte meg jo så fin. Men jeg skulle nok vært hjemme lenger for etter en mnd fikk jeg en skikkelig nedtur. Først da kom reaksjonen på hele greia.

 

Nå er jeg 19 uker gravid og alt ser fint ut, så livet går videre, men det er viktig å være til stede der du er nå og ta følelsene dine på alvor.

 

Trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...