Gå til innhold

Da var det over fos oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg ringe inn mensen, men i stedet er det slutt på alt sammen. På den siste prøva til mannen min, som vi akkurat har fått svar på fant de for høyt antall betennelsesceller. Han må gå på antibiotika i 3 uker, vente 2 uker på å ta ny prøve og deretter 2 uker på svar på den.

Dette er 3 mnd vi skulle i gang men at noe skjærer seg og alt blir avbrutt i siste liten. Jeg har grua meg så jeg har vært dårlig til prøverør, men syns jeg MÅTTE prøve siden det er vår eneste sjanse, men nå klarer jeg ikke å lure meg sjøl til å tru en gang til at neste gang skal vi virkelig prøve.

Jeg er så tom inni meg at jeg har ingen ord igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å uff å uff... så uflaks. må ha tålmodighet for å drive med det her. men ikke gi opp. vær positiv. men jeg skjønner at det er fortvilende når det skjer noe i siste liten hele tiden.

Skrevet

Ikke greit dette Agnes,men desverre er nedturene mange i denne bransjen.Vi får håpe at når dere først er i gang så går alt på skinner !

Skrevet

Uff da.. det var jo ikke no særlig.. men ikke gi opp!!! Lov meg det.. :o)

Det blir vår tur også.. sender over en stor klem

Skrevet

Så leit. Det er et slit uten endestykket det vi går igjennom....

Men hva mener de med betennelseceller? Er det en infekjson? I så fall vil jo antibiotikakuren være løsningen og neste prøve vil være bedre, eller? Min mann har tatt prøve nå nylig hvor det viste seg at det ikke fantes progressive motile spermier. Etter en kur viste det seg at det er 17% progressive og det er nok til at vi teoretisk sett skulle holde til å klare det selv! Det sørgelige er at vi måtte gjennom bortkastede IVF før dette ble oppdaget....

Skrevet

Hej agnes

Skønner att det er frustrerande att det blir utsatt i sista liten hele tia, MEN syns kanske att du borde bli litt gladare att de finner ut av vad som kan vara felet, og att det blir en behandling. Visst det tar ennu lengre tid innan ni kan setta igång men o andra sidan så kanske det blir lettare att få det till. Tenk om ni skulle gå igenom en massa ivf førsøk med negativt resultat pga att mannen din ikke har fått rett diagnos. Vet att du er frustrert men tror nog att du må prøve og tenke litt mer på det som faktiskt er positivt før er ønskan om att få barn.

Lycka till og hoppas behandlingen blir lyckad med en gång.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...