Gå til innhold

Kan man dra på legevakta hvis..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man har det så jævlig med seg selv og ikke vet hva man skal gjøre. Er bekymret og redd (bla. for at man har mistet) og at man er så ute av seg at man nesten risikerer å skade seg selv på en måte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis ikke tror jeg du trenger seriøst en psykolog.og det er fort!!!

Du må vel bare ta en tlf til de da og høre hva du skal gjøre...kanskje de kan legge deg inn på psykriatisk.

Sorry mener ikke og være frekk ,men det du beskrive her høres farligt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke psykolog akkurat nå...er bare veldig kvalm, trett, sliten og vet ikke hva jeg skal gjøre. Og når jeg sier skade seg selv, så mener jeg ikke å sitte med kniven i hånda. Langt i fra, mener at man ikke får den hvile og ro man trenger (beklager litt dårlig forklaring der) i hjemmet....Og jeg vet dessuten ikke hvilket valg jeg skal gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,det var da godt det da....Ble skremt jeg...

har du ingen venner du kan besøke og bare slappe av hos eller familie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mistet før (2 MA) og er livredd for at jeg nå mister igjen. Følte det på akkurat samme måte sist, ble urolig inni meg og bekymret og en følelse av at det var noe galt. Alt gikk så bra inntil for to dager siden...så begynte jeg å føle det slik. Er det flere som har hatt MA som har følt det slik?

Og hva kan jeg gjøre for å finne ut om jeg har mistet igjen fort? Nå er det jo helg, derfor lurer jeg på om legevakta kan være en idè mtp trygghet og hvile på sykehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trett og dårlig at jeg orker ikke venner og familie en gang, de bor tre fylker unna. Og jeg har ikke så lyst å fortelle venner ennå hva det er med meg, tilfelle jeg mister igjen....:( Jeg begynner å bli virkelig urolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Skjønner at du er den samme jeg akkruat har svart på "hvordan har dere det". Jeg har mistet 2 ganger før, ma, og vet kanskje litt hvordan du har det. Dra på legevakta. Det gjorde jeg, fikk komme inn der og fikk time til Ul neste dag. Fort deg, kanskje du kan få ul i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du!da tar du den telefonen til legevakta sier det som det er;og at du ønsker en Ul helst idag eller i morra...

Kan du ikke det da??

Så får du i hvertfall roet deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg var helt sikker på at noe var galt, og at det var helt likt forrige gang jeg mistet. Jeg tror jeg gråt også. Du har jo i tillegg at du er sliten... Jeg blødde ikke så jeg kunne ikke si det, men hadde litt brun utflod tror jeg. Si hvordan dette går da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for øvrig livredd for å bli avvist på legevakta....Redd for at de ikke bryr seg, eller at de bare sier jeg må ta kontakt med fastlegen min. For fastlegen min er ikke den kjappeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva!Da bare tropper du opp på legevakta og sier at du forlanger en time..Det er derfor de for betalt for og jobbe der!!!!!

Vær ærlig og fortell hvordan du har det...fysisk og psykisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre det!

 

Takk for støtten! Håper det finner ut noe, for dette gidder jeg ikke mer. Gå å vente i to uker til på en priv.UL også ha det helt jævlig. desverre, de må da finne ut mer med det høyteknologiske utstyret de har idag. Er jo over 6 uker, så noe burde de jo se....Og hvis det ikke er noe hjerte, eller at det ikke har vokst, kan jeg forlange å få det ut av meg så fort som over hodet mulig???

For jeg klarer ikke gå slik mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Jeg har bestemt meg og skal dra på legevakta. Vet at jeg ikke klarer å overleve denne helga uten å ha snakket med en lege uansett, så bedre å prøve enn å la være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du bor.

 

jeg ble bekymra denne uka jeg og. Ringte sykehuset og fikk komme på dagen. (Er 7 uker på vei)

 

var som du redd for å bli avist, men de var kjempegreie. Spesielt når jeg sa jeg hadde mistet før. Tom meg i mot, tok ul og fikk se hjerte slå.

Kjempedeilig!!!

 

Så bare ta kontakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høres ut som du trenger å snakke med en lege! :)

Om legevakten sender deg videre, kan du jo dra et privat sted også, dyrt, men om du er skikkelig bekymra er det jo verdt det... Lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg var på legevakten i går, og alt gikk ok. Jeg ventet lenge og det var mye ulykker og masse folk. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg var der egentlig når jeg så alle de folka som var virkelige syke!:(

Uansett, jeg fikk pratet med en lege, han callet på en gynekolog for UL, men de ville ikke gjøre en UL da jeg bare var i 6.uke....er det noen andre som har vært på UL i 6.uke?

Vel jeg ble tilbudt noe beroligende, men det ville jeg ikke ha. Så jeg sitter her egentlig mindre bekymret,. for han legen jeg snakket med var veldig flink..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som svarte deg først her i går..

 

Det var bra at du er litt roligere da:=)

Nå har du i hverfall sjekket det..eller sjekket det du kunne!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...