Gå til innhold

finnes det private banker som gir lån til folk som sliter litt ned økonomien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta kontakt med banken din hvor du har det nåværende lånet, forklar situasjonen og be om en nedbetalingsplan som du kan leve med.

Hvis du ender opp med forbrukslån kan det fort bli utrolig dyrt.

dem på banken vil liksom ikke hjelpe meg, var gift med en som har rottet til hele mitt liv, nå står jeg alene og må ordne opp i alt selv. forbrukslån er skam dyrt,men slik økonomien min er nå så trot ikke jeg får det heller, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal søke for å få hjelp. ikke lett å få lån når man går på reablitering. Prøvde meg på bank 2,men det virker som om man må ha mye mer enn 100 000 i gjeld for å få lån .

Kommunen er pliktig til å ha gjeldsrådgivning, men det varierer hvilket tilbud de har, og noen har dessverre svært lang ventetid.

Et alternativ er å ta kontakt med namsmannen, som vil kunne bistå med gjeldsordning.

Prøv i det minste å unngå forbrukslån.

Lykke til!

Oi oi oi, jeg hadde hvertfall prøvd ALT før jeg lappet et lån med et annet.... Ond sirkel, og ha respekt for dyre lån, de kan føles gode der og da, men tenk når du igjen sliter...

Annonse

nei har ikke råd til noe forbrukslån,må prøve å finne en løsning på en eller annen måte, har nok å tenke på med bekkenløsning og et barn som kommer om 1 mnd og 15 dager, så mye stress og bekymringer:(

Tusen takk for gode råd, bare kom med fler hvis noen vet noe om liggnende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...