Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen?? Jeg har 20dager til ks men håper jo på litt før

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg har 19 dager igjen, men håper babyen kommer litt før... har begynt å merke mer trykk nedover de siste dagene og føler meg ganske så klar for å møte det lille vidunderet vårt:)

28 dager igjen her. Kunne vel gjerne tenkt meg LITT kortere enn som så, men jeg nyter å gå gravid, så om jeg nå MÅ gå helt til termin, så skal jeg vel overleve det.... Har litt panikk for bagen som ikke er pakket og endel andre småting som ikke er klart enda, men det som gjenstår nå vet jeg at jeg kan gjøre i en håndvending. Hvis jeg bare får tiltakslysten tilbake, så... :-)

Annonse

16 dager igjen... Er så klar så klar!! Og det kan jo skje noe når som helst. Gruer meg ikke lenger heller :o) nå vil jeg bare ha babyen min ut så jeg kan kooose med henne :)

23 dager igjen til ks 19 nov.

Har masse kynnere hele døgnet og enormt nedpress. Har hatt det lenge. Hadde det slik med førstemann også - likevel fødte jeg ikke før, men nøyaktig på termin dagen.

Derfor venter jeg ikke har keiserinnen kommer før, men at hun kommer planlagt 7 dager før termin.

Likevel ganske så lei av å gå gå gravid og tung.. Når man har en liten kar fra før som krever sitt - blir svangerskapet fort en jobb og ikke bare kos som første gang :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...