Tvillinger og storebror! Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Når pakket dere sykehusbagen? Er bare i uke 30 men har lyst å pakke den nå.....sjansene for tidligere fødsel er jo større med to. Å blir det premature barn, så blir vi sendt med luftambulanse(har ikke nyfødt intensiv avd her) å da er det litt surt å ikke ha noe klær til hverken meg eller barna.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Har du lyst så skal du selvfølgelig pakke den nå! Ingen grunn til å vente, klærne blir ikke dårlige av å ligge i bagen ;-) Jeg kommer sikkert å pakken den tidlig, for jeg vil helt klart være redo hvis det blir prematurer. Tror jeg klarer å slappe av bedre når den er pakket og står klar.
Heidi30 Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Er jammen ikke bare bare å være i uke 30 da. Jeg er i uke 25 og begynner å bli sliten og en del vondt i bekkenet. Er redd for at mine kan komme tidlig også.....pakker nok rundt uke 30 jeg også eller at noe ligger klart i allefall...man vet jo aldri. Hvordan er formen din i uke 30 da? er det tungt? Eller går det bra? Jeg har gått opp snart 7 kg.....litt bekkenplager, en del svimmel og sliten mye sliten om dagen gitt hehe....ellers gå rdet bra enn så lenge hehe...
Coria Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Om du ikke pakker bagen (det er jo gjerne mange av tingene man bruker hjemme også), så er det i alle fall lurt å ha skrevet en liste over hva man skal ha med. Da glemmer man ikke noe hvis man ikke har pakket ferdig. Og i verste fall kan kanskje pappaen raske sammen de siste tingene.
Tvillinger og storebror! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Formen er ikke så lett som den har vært nei, nå er alt veldig tungt. Er større nå enn det jeg var når førstefødte ble født, enda jeg gikk en uke over termin med han. Har bare gått opp 8 kg siden første kontroll, (i uke 8+3 tror jeg det var) men jeg går ned i vekt ellers i kroppen, så magen veier nok betydelig mer enn bare 8 kg. (for å si det sånn, jeg gikk opp 23 kg i forrige svangerskap, men nå er magen min større enn da.....) Hadde vel kanskje litt å ta av nå! Plages endel med bekkenet ja, det har blitt verre de siste ukene... Svimmel er jeg ikke med mindre jeg glemmer å spise, ligger i grenseland til å få svangerskapsdiabetes (får det ikke hvis jeg passer veldig på kostholdet) så jeg er ganske avhengig av mat hver tredje time Så sover jeg vanvittig dårlig, men det vet jeg ikke grunnen til. Ligger ikke vondt eller noe ennå, får bare ikke sove! Plagsomt! Så, nå har jeg klaget mye til deg...For å gjøre det godt igjen kan jeg si at jeg er storfornøyd så lenge jeg kan gå på do alene!
Rakri Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg pakket min da jeg kom til uke 36, men mest fordi jeg de siste dagene har kjent murringer i korsrygg, og en del smertefulle kynnere. Tror det skjer innen en uke :-):-) Endelig, det er jammen tungt på slutten!! Forrige gang pakket jeg den aaaaalt for tidlig, og det å se den ferdige bagen føltes bare dumt. Men det er jo selvsagt smak og behag..
Karianney Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Har ikke engang kjøpt stellebag og er i uke 36....hehe... Mye bra man kan få med seg i en rema-pose hvis det skulle bli knapt med tid... Neida, skal fikse det nå, er vel på tide kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå