Vannliljå Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg og mannen min skal til London på nyåret, tors-søn tur. Så lurer jeg på hvor mye man trenger å ta med seg? De på reisebyrået lurte på om vi ville de sko bestille collie til oss, 150,- pr ekstra collie - på flyplassen koster det det doble. Vi hadde vist lov å ha 10kg hver i håndbagasje... Men man skal vel shoppe litt - ler.... Og da er det vel greit å ha en middels stor koffert til å alle tinga man har shoppa oppi.... Takknemlig for raske svar )
krabbetrollet Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Da ville jeg bestilt 1 kolli bagasje. Burde holde i massevis det, hvis dere i tillegg kan ha 10 kg håndbagasje hver.
Vannliljå Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Var det jeg tenkte, men er ikke en erfaren reiser,hehe - ville derfor høre med dere her inne ) Takk for svar... c",) Ps: Hvor mye kan den ene collien veie da? el str?
Northernlights Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Søk på flyselskapets nettside. Der står alt om hva du kan ta med..
Vannliljå Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Takk ) ) Virka litt blond jeg nå eller??? Lolo ...til å være rødtopp... ler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå