Gå til innhold

LUDVIG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer dette navnet både fordi vi syns det er fint og fordi det er oppkalling etter bestefar.

hva syns dere? er det litt poppis fortiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, men jeg ville ha skrevet med K i stedet for G. Det ble liksom litt dansk preg over det.

Skrevet

Koselig navn. Tror definitivt det er på vei opp, har hørt om flere Ludviger de siste årene.

Skrevet

Enig i at det er fint. Det er uvesentlig om det er populært eller ikke så lenge dere liker det selv.

Skrevet

Tror de fleste automatisk vil skrive dette navnet med g, det er det mest vanlige. Fint navn!

Skrevet

Tenker på Ludvig Olsens eftf. som min nærbutikk het en gang i tiden. Koselig navn :)

Skrevet

Tenker på Flåklypa jeg da... Klarer ikke se for meg en voksen mann med dette navnet. Liker uansett stavemåten Ludvik best. Navnet har hatt en liten oppsving, men er ikke så populært enda.

Skrevet

Her jeg bor er det litt poppis, vet om tre under ti år som heter det. Men det er likevel ikke det navnet det er tre av i klassen.

Skrevet

Og så ville jeg skrevet det med G. Kjenner en som skriver det med K, og det skjer veldig ofte at folk skriver det feil.

Skrevet

Skjønner ikke det jeg - å skrive med k er jo nesten like vanlig som med g...?

Det er 937 menn som har Ludvig som første fornavn.

Det er 658 menn som har Ludvig som eneste fornavn.

Det er 505 menn som har Ludvik som første fornavn.

Det er 346 menn som har Ludvik som eneste fornavn.

Skrevet

Kjempeflott navn! Er nok på vei opp, men fortsatt ikke poppis føler jeg. Liker det best med g.

Skrevet

Nei, hvis du ser på de tallene, så er det nesten dobbelt så mang som skriver det med g.

Skrevet

Skal man kalle gutten opp etter bestefar synes jeg det er naturlig å bruke samme skrivemåten! Forøvrig et morsomt navn.

Skrevet

Jeg elsker navnet Ludvig- det er såå koselig!

Skriv det med G.

Skrevet

Jada, men ikke uvanlig å skrive med k var poenget mitt. Vel - en smakssak uansett...

Skrevet

Herlig navn, kunne absolutt valgt det selv (hadde også vært oppkalling her)

Skrevet

Tenker med en gang på den snille gamle trofaste hunden til en venninne av meg,er koselig navn det,men ville ikke kalt ungen min det,er litt for gameldags etter min smak,men det er jo en smak sak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...