Mumrikken :) Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan går det med deg? Leste nedpå her at du hadde snik-testet noen dager for tidlig ;-) skjønner veldig godt at du er spent! Håper virkelig at du kan skilte med en positiv test om noen dager! ) Selv er jeg akkurat ferdig med mensen etter at forsøket ble avbrutt pga supertynn slimhinne. Nå er det vel tre uker til jeg skal begynne med progynova for å se om slimhinna kanskje kan reagere slik at jeg kan få satt inn de to fryse-egga!! :-)) Håpe, håpe... ) Krysser fingrene for deg og håper virkelig at den sitter!!! Klem
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Heisan Mumrikken:o)))) Så koselig at du tenker på meg *smiler* Joda, siden det er første forsøket vårt, så må jeg snikteste litt:o))) Kan ikke gå glipp av det om jeg er en som fort produserer HCG, vet du:o)))) Det er jeg tydeligvis ikke eller så er jeg bare rett og slett ikke gravid... Jeg er fortsatt sterk i trua på at dette skal gå veien, men nå blir siste testen ikke tatt før søndag, eller på mandag før blodprøve. Spennende dager dette:o)))) Skal jobbe i morgen og søndag, så håper helga går styggfort!! Håper håper håper slimhinna di reagerer som den skal på Progynovaen!!!!! Skal du ta akupunktur i tillegg?? Spennende tider for deg også fremover:o) Gleder meg til og følge deg, og håper av hele mitt hjerte at du lykkes!! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå