Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg

Jeg leste at du skrev på et innlegg i går,at du hadde hatt 2 graviditeter utenfor livmor,og at du hadde fjernet begge sidene?? Mener du egglederne eller sidene på livmor?

Jeg hadde en hjørnegraviditet der jeg måtte fjerne hjørne av livmor og ene egglederen, er skikkelig redd for at dette skal skje igjen. Skal starte med IVF på nyåret pga at jeg har Endometriose som har herja mye i kroppen min!

Håper IVF-forsøket ditt klaffer:)

Klem:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Jeg var først gravid på samme tid for et år siden. da gikk det i hu og hast med ambulanse til sykehuset med meg halveis i koma. egglederen min sprakk og de måtte fjerne. ble igjen gravid men hadde mye oppfølging, men det viste seg at den også den gangen hadde satt seg i den andre egglederen min og dermed inn igjen og så fjerne den siden og.... Så jeg har eggstokkene og livmora, men begge egglederne mine er borte :(

IVF min starter forhåpentligvis når jeg er på konsultasjon 13. nov... tiden går så sakte...

KLEM :)

Skrevet

Hei igjen,og takk for svar:)

Skikkelig kjipt å miste begge eggelederene,Huff, jeg skjønner hvordan det er å miste en! Hjelper jo ikke med min ene da,så det er bra med IVF

Jeg har vært til samtale,har tatt noen blodprøver,men dette tar tid, så vi får nok ikke satt inn noe før jul. Men vi fikk beskjed om bare å prøve i mellomtiden. Har ikke så store forhåpniger siden vi har forsøkt på "gammelmåten " i over 2 år!

Ønsker deg masse lykke til men forsøket,så ses vi vel her igjen,når tiden nærmer seg:))

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...