Gå til innhold

skummel vente tid...

Anbefalte innlegg

hadde en liten blødning i går(snakker om minimalt) var hos legen i dag tidlig. han ringte til kvinnekliniken i bergen for å se om di kunne ta i mot meg og bare sjekke om det var noe alvorlig.. men nei det kunne di ikke for var helt normalt å ha bødninger i et svangerskap. hvordan kan di si noe sånt?? her går jeg rundt å er kjeme urolig for at noe skal være galt med spiren min. fikk heldigvis time hos en spesialist da, men er ikke før 7 november. er jo lenge til.. er i uke 11+5 i dag.. gruer meg til den lange vente tiden og håper at alt er bra med spiren min...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10742649-skummel-vente-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

våkna opp i dag å va gla for at æ i dag bynnte i mi 12.svangerskapsuke=)

å d første som skjer e at æ får blødninge...=(

ringte til legen å sku få komme me en gang arbeidsdagen dems e ferdig kl3, å heldivis når æ snakka me legen ville ho ha mæ på ultralyd i dag...

så alt kommer egentli ann på kordan lege man kommer til

Ventetiden er grusom. Jeg våknet sist torsdag med blødnigner, og inne på legevakten sa de at her har det vært en spontanabort. Men på sjekk mandag for innvendig UL for å se om alt var dødt og borte, så vi et lite hjerte slå på skjermen.

Jeg hadde mest sannsynlig hatt tvillinger i magen og de gav den lille spira mi som jeg har igjen 50% sjanse for å overleve..

Så jeg holder godt fast ved håpet og syntes dagene går så utrolig sakte!

Blir heldigvis fulgt opp grundigere da , annenhver uke med sjekk :) Sånt hjelper jo litt, at man føler man blir tatt på alvor

Har hatt 2 "blødninger" - dvs blod-dråper og brunaktig utflod. Har ringt lege begge gangene og da har han sagt at det er normalt..

Hadde UL i 7.uke og da var det et hjerte som dunket - hadde ny UL i uke 12 og da var alt iorden. Hadde noen draåper blod i uke 13 nå - en hel dag - men går rundt å lurer på om alt er i orden..Nå vente rvi bare på UL i uke 18 :o) gleder oss.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...