Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la på meg 10 kg (!) under første forsøk. Da sprayet jeg ekstra lenge pga sommerferie. Sliter skikkelig med å få dem av og skal i gang med neste forsøk etter jul. Kommer jeg til å fortsette med vektøking, så spyr jeg! Spiser sundt og trener, og det gjorde jeg også under forsøket. Har andre opplevd dette? Har ikke sett at dette har vært et tema for noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jo da,

jeg la vel på meg rundt 7 kilo på første forsøk, og måtte slite i 4-5 måneder med å få de av.

Trener mye, og spiser veldig sunt, men det hjalp ikke så mye.

Kroppen måtte skjønne at hormonene er ute , så plutselig slipper den taket og kiloene blir borte.

Det må selvfølgelig kombineres med bra kosthold og trening, så du er godt i gang det tar bare litt tid.

Nå er jeg på et fryseforsøk og til og med nå legger jeg på meg, ikke fullt så mye som sist, men østrogentilskuddet tåler jeg tydeligvis ikke.

Legger seg bare over magen og hoftene stort sett.

Er til å bli helt gal av.

Skrevet

Jo da, dette er et velkjent problem.

Gikk faktisk ned på de to første forsøkene. Var nok superstresset og når det endte negativt spiste jeg nesten ikke no, Men så skjedde det noe.

På de neste seks forsøkene har det bare gått en vei, og det er sakte, men sikkert oppover!!!

Forsøker å være veldig flink til å spise sunt, lavkarbo og trene. Ikke lett når jeg er i forsøket, men forsøker i allefall når jeg ikke er i forsøk.

Mange av kiloene og mye av vannet som samler seg i kroppen renner av når jeg slutter på hormonene.

Jeg har to sett bukser og bh`er, en til vanlig når pupper og mage er normale, og en til forsøk når det ser ut som jeg er fem mnd på vei og pupper som Pamela Anderson.

Skrevet

Jeg har ikke merket noe som helst. Er kanskje en kilo mer enn når vi startet, så dette er nok individuelt. Men det skal sies at jeg i utgangspunktet er slank og sjelden legger på meg.

Skrevet

Jeg legger også på meg av hormonene,men har heldigvis klart å ta de av igjen til neste forsøk...Nå er jeg nettopp ferdig med ny runde på hormoner,og siden forsøket var negativt så er det slanking til neste runde i januar.Heldigvis så sitter de ikke så tungt,med rett kosthold og trening får jeg de av igjen.Men synes det blir litt tungvint for jeg lever jo akkurat likedan når jeg er i forsøk,så de kiloene kommer på uten god grunn synes jeg.Men noe skal man da slite med... :o)

Skrevet

Signerer det de andre sier.. la også på meg noen kilo.. har også slitt og få dem av etter forsøk.. Men det går etterhvert :o)

Vi skal igjennom mye, ikke bare at vi ikke får til babylaging men skal jaggu legge på oss også.. men den dagen vi lykkes så kommer det jo enda fler kilo hihi... men viktig med trening og riktig kosthold...

Skrevet

Har også lagt på meg, men jeg får nesten skylde mest på is og sjokolade som jeg unnet megselv titt og ofte :-)

Skrevet

Huff, dette kan jeg skrive under på. Har lagt på meg ca 7 kilo siden vi startet på første hormon-bombe i april. Må vel gjøre no med det snart:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det er veldig normalt å legge på seg! Jeg har lagt på meg til sammen 13 kg på mine forsøk og ikke fått av noen av de. Nå er jeg jo gravid så noen slanking er uaktuelt, men skal prøve å være forsiktig i svangerskapet slik at jeg ikke legger på meg for mye nå i alle fall.

Skrevet

Må bare spørre dere som har lagt på dere en del, har dere et eller flere forsøk bak dere?

Skrevet

Da kommer jeg til å gå på en kjempesmell tror jeg, for jeg har lagt på meg ca 10 kg av pergo kurene!

Før jeg begynte med de var jeg 165 cm (noe jeg fortsatt er..) og veide 48 kilo!! Jeg hadde superhøy forbrenning og kunne spise nøyaktig hva jeg ville! Nå derimot har et eller annet skjedd med forbrenningen.. HORMONER!!! Så siden jeg legger på meg av det er det jo rimelig sikkert jeg blir enda større når vi begynner med forsøk..

Jaja.. Om ikke annet så kommer jeg jo til å SE gravid ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...