Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg er i uke ti. Har ømme pupper og er ganske sikker på at alt er i orden. Men, jeg har liksom veldig lite stikkinger eller tegn på at livmorbåndene strekker seg. Flere som heller ikke har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 9+5 og jeg kjenner heller ikke så mye av det, men har dödsömme pupper. dette er vårt andre barn, har liksom tenkt at det ikke kjennes så mye denne gangen siden de musklene allerede har strekt på seg en gang....aner ikke.

Jeg er også veldig kvalm og kaster opp....

Jeg velger å tro at det er helt vanlig:-)

Skrevet

Takk for svar. Har hatt ma to ganger, så jeg har tenkt at min livmor også er litt utvidet fra før. Men en blir jo gal av å gå å kjenne på alt hele tiden. Puppene er bare ømme når jeg "klemmer" på dem, men føler liksom at ting er bra nå. Jeg trodde jeg kom til å være hel psyk denne gangen, men det har gått greit! Lykke til:)

Skrevet

Er i uke 8-9 og er mye trett for tiden... har lite energi... (dårlig samvittighet ovenfor barna).

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Håper du har en mann som er flink til å ta et litt ekstra i akkurat nå! Jobber du fullt også?

Skrevet

Etter to ma så skjönner jeg godt at du er ekstra fölsom og kjenner etter alle symptomer. Ikke lett, jeg er nervös jeg også, men har aldri opplevd å miste så det må väre värre for deg!

Önsker deg lykke til, håper det sitter som det skal og at vi fölger hverandre her gjennom 3 trimestrer.

KLEM

Skrevet

nei jeg er bare ringevikar på sykehjem, og mannen min er på supplybåt og

er borte 1 mnd av gangen :(:(

Skrevet

Da skjønner jeg at det er veldig tøft. Håper du har familie og venner som stiller opp for deg!!!

Skrevet

Jeg har det ikke bra....

klarer ikke jobbe, er kvalm, trett, emosjonell og vurderer å ikke beholde barnet allikevel...derfor setter jeg på anonym knappen, for jeg er flau over mine tanker egentlig...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, eller klare å overleve dette her egentlig.

Skrevet

Huff, det må være vanskelig for deg:( Jeg råder deg til å be om en samtale på sykehuset du hører til. Hvis du bor i Oslo tar de imot på Ulevåll.... Jeg har en venninne som følte seg akkurat som deg. Hun var helt fortvilet og gråt hele dagen enkelte dager, mens hun andre dager var positiv og så lyst på det hele. Vi er jo også hormonelle for tiden, og da er det viktig å få hjelp og veiledning til å ta et rett valg. Jeg synes ikke du bør være flau over det du føler. Jeg ønsker deg alt godt og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...