Gå til innhold

Vondt i magen, bra eller dårlig tegn??


Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt mye mens lignende smerter i magen, er det et godt eller dårlig tegn?? Vet jeg hadde det sånn sist jeg var gravid også, men da endte det i SA uke 9, nå er jeg 5+5 uker på vei, så er litt redd for at det samme skal skje igen, og at jeg mister spiren min....

 

Noen som har noen oppmuntrende ord til meg??

 

Skal forresten til legen på tirsdag for og sjekke det, og få tidlig UL, bare for at jeg skal være trygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også masse menslignende kramper de første ukene etter jeg fant det ut (var sikker på at jeg skulle få mensen i 2 uker faktisk.). Hadde positiv test i uke 5+4 tror jeg det var..

 

Har hørt noe om at dersom man kjenner det i ryggen er det skumlere enn magen, men dette vet trolig du mere om? Magekramper er iallefall \helt normalt da livmora vokser etc.. Unormalt vonde kramper derimot, ville jeg kontaktet legen for sikkerhetsskyld..

 

Er desverre litt ventetrimester dette.. PLagsomt med nedtelling til de 12 ukene..

 

Lykke til, krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Hadde ogsaa slike mensen-smerter og MASSE murringer baade i rygg og mage,fra uke 5 til ca uke 7-8...i mellom tiden der var det ogsaa endel stikkinger paa venstre side (navlestrengen som ble laget)...Naa er det mage knip og andre vondter er 11+1 naa,som jeg har faatt beskjed av legen,saa er det normalt med litt vondter og murringer,tenk paa alt som skal vokse og gro inni der:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nyttig opplysning for meg, det med stikkinger på venstre side. Har hatt det et par dager nå, og har lurt på hva det er. Takk for opplysningen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempekjekt å få forklart den stikkingen i siden.. Det tar skikkelig tak i blant, men regnet de inn i div normale plager jeg.. hehe.. Magen min er så klagete om dagen at det finnes ikke måte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...