Gå til innhold

omvisning på føden


Gjest

Anbefalte innlegg

Synes det er så mange som har vært og skal på omvisning. Jordmor sa til meg at det ikke blir før i desember, ca 1 mnd før termin. Skulle få brev om det.

 

Dere som har vært på omvisning kontaktet dere føden selv eller er det bare hær de tar det så sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ringte sykehuset og meldte meg på selv. fikk beskjed om at jeg burde ha omvisning før jeg var i uke 32.

de hadde eget tlf. nr som man kunne ringe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de har sluttet med omvisning på KK (Bergen). Jeg har termin den 22 januar og fikk egentlig omvisning den 20 desember. Men de ringte for noen uker siden å sa at det var avlyst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke mulig å få noen omvisning på KK lengre? uff, jeg hadde hatt veldig behov for å få sett hvordan ting ser ut for å føle meg rolig når det først skjer... men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Er i februarklubben men var på fellessiden når jeg så dette innlegget. Jeg har termin 6/2 og fikk innkalling til omvisning 7/1, så jeg får også omvisningen sent. Jeg skal føde på Nordlandssykehuset. Synd at ikke alle får mulihet for omvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk i samlet flokk med svangerskapskurset i Molde. Det var jordmor som ordnet det for oss. Bor i ei bygd utenfor Molde.

Men tror det går an å ordne omvisning selv på torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått innskrivningstime på sykehuset med omvisning i desember, ca en måned før termin. Jeg skal føde på Bærum sykeshus og fikk timen samtidig med ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...