Gå til innhold

Redd nå:-(( Erfaringer med lav HCG rd. 14??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er blitt gravid etter 2.IVF. Er i dag på rd 18. Jeg tester positivt på forrige lørdag rd12 og testen var svak. Søndag var den litt sterkene. Tok blodprøve mandag rd 14 og fikk ikke svar før i dag, HCG var bare på 39:-(((

Tok en test på onsdag som var veeldig sterk, samme med den jeg tok i dag. Har ikke begynt å blø, men har hatt litt orangefarget utflod innimellom. Venter på svar på blodprøven jeg tok på onsdag....

Går bare å venter på at jeg skal begynne å blø nå:-(( Er så utrolig redd...

Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Emilia med spire:-)

Skjønner veldig godt at du er redd nå. Legen min sa til meg at om HCG var over 10, så var jeg gravid, og ferdig med det.

HCG-prøven som du tok på onsdag viser helt sikkert stigning! Testene dine er jo bare blitt sterkere!!

Det er mange som ikke har så stor produksjon av HCG til og begynne med. Kanskje er du en av de?

Dette SKAL gå bra!!

Stor klem

Skrevet

Jeg testet positivt torsdag og fredag forrige uke. Blødde litt hele helgen, så stoppet det opp. Målte hcg mandag 124 og torsdag 168. Så vi får se!

Håper det går veien for deg, gravid er du i alle fall!

Skrevet

Hei igjen, fikk svar på prøven fra onsdag nå, HCG var steget til 97:-) Så selv om det er lavt er stigningen iallefall helt som den skal være...

Må prøve å senke skuldrene litt nå å håpe på at spiren klorer seg fast!!

Lykke til til deg og allegodetingertre:-) Håper det går veien for deg, skal krysse fingrene for at det blir sommerbaby på oss begge (og selvsagt deg og Frøya, lykke til med test!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...