LiKr Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Det er vel ikke noen fare (pga graviditet mener jeg...)...??? jeg kan vel male noen hobbyplater? Skal lage dørskilt
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Jeg skulle male noen vegger hjemme og ble frarådet det av legen min. Det var ikke med oljemaling altså, men vannbasert. Hun sa det at vannbasert maling faktisk kunne være mer skadelig enn oljemaling fordi de innholdt giftstoffer som satt lenge i. Vet ikke ang akkurat den typen du spør om, men jeg tror jeg ville ringt malebutikken og spurt. De har kanskje peiling:) Lykke til.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 man kan bruke maske,lufte godt...jeg har hørt at det er greit jeg!! har svingt masse med malekosten.. Lever i et renoverings hus og vi har brukt olje maling. Fik bare tips om at det måtte luftets godt så var det ikke noen fare i små mengder.
LiKr Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hmmm...takk for svar =) Det er bare et sånt bittelite glass med hobbymaling jeg tenker på... Kjøpt på Panduro (hobbybutikken.... ) Får undersøke litt på nettet før jeg eventuelt maler på... og stå ute på plattingen kanskje. Det er bare to sånne små plater som skal lages dørskilt av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå