lillir Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Er i gang med ruginga,på dag to nå.. Har egentlig vært en grei prosess frem til nå..:-)) MEN.... Føler meg alene,selv om vi er to.. Han planlegger fest nå i helga og neste helg.. Han skal på landskamp den 17 også.. Føler at jeg blir sittende alene med tanker,og så sover jeg veldig dårlig når han er ute.. Blir litt bitchy og sleiver kommentarer til han om "hva med meg som må sitte hjemme"?? Er jeg egoistisk??? Føler meg veldig forbigått,men vil jo heller ikke at han skal slutte å leve heller da..sukk..
Filip sin mamma <3 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 heisann,vil bare si at du er ikke egoistisk.man har så mye følelser og tanker i disse periodene at man kan nesten ikke hjelpe for noe. her var det faktsik motsatt ved forrige forsøk. jeg gikk ikke på fest,men hadde planlagt hver eneste dag,på shopping,til en venninne,på cafe osv... mens mannen var den som faktisk hadde behov for at vi skulle snakke sammen og ta det med ro.egentlig bare være med hverandre. tror jeg reagerte sånn som en forsvarsmekanisme. dette var første forsøket,og jeg måtte ha det litt på avstand for at jeg ikke skulle bli helt utenfor.taklet ventetiden dårlig,og var sååå redd for neg test.noe det også ble. vi har snakket om det og mannen sitter igjen med følelsen av at de to ukene ikke var en god tid. synes du skal fortelle akkurat hva du føler. det er jo ikke snakk om å legge hele livet på hylla disse to ukene,men du trenger at han er mer DER,og det bør han også være...det er snakk om prioritering i to uker.. jeg håper uansett at du har det litt bra! jeg synes du skal ta godt vare på deg selv,og prøve å være pos! sender deg masse gode klemmer,og ønsker deg masse lykke til!!!!! KLEMMER sendes din vei fra meg
lillir Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for svar.. Føler at jeg er litt på tuppa for tida. Lager liksom mer problemer enn det er.. Men prøver virkelig å tenke positivt,syns bare at han deltar så lite.. Er stort sett positiv,tenker jo at dette er vårt første forsøk og om det ikke skulle gå vår vei nå,så har vi jo to forsøk til!! Men går det vår vei,så er det jo en bonus..:-) Skal lage en kosekveld på lørdag med pizza og gode filmer sammen med datteren min og ei niese.. Så kan jo han bare sitte der med vondt i hodet og en uggen kropp på søndag..hehe.. Klemmer
Filip sin mamma <3 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 hahaha!planen din på lørdag høres veeelig bra ut!det er ingen jeg har så lite sympati for som en fyllesyk mann når jeg har vært edru selv! du gjør rett i å kose deg masse masse!
togutter-08og10 Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Skjønner at det er sårende at mannen tenker på fest når du egentlig bare vil at han skal være like opptatt av rugetiden som du er. Tror ikke menn funker slik, det gjør hvertfall ikke min. Kan du ikke være med på fest da? Ta litt alkoholfrivin på en flaske som det egentlig skulle vært en annen vin på og kos deg.
Eggkoker'n Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg hadde det også sånn ved vårt første forsøk ... Mannen min dro til andre kanten av landet den samme dagen som vi satte inn egga, og han kom ikke hjem før14 dager etterpå , da hadde jeg allerede blødd i 3 dager Dette var med jobb, så jeg forsto det , men det var samtidig kjempesurt... En forventer jo at man er to om det , og når en ikke føler det fra den andre parten , får man vondt. Jeg personlig tror vårt forsøk gikk i dass fordi jeg hadde kjempevondt i magen , var alene om alt , og han som liksom skulle være med på det ikke var der for meg... Mannfolka tror de går igjennom like mye som oss, men de tar grundig feil. De tar ikke hormoner og går igjennom forandringer i kropp og sinn . Synes ikke du ber om for mye, men jeg er vel litt bitter etter min egen erfaring
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg var også mye alene, og det var ikke noe godt.. jeg tror vi trenger mannen vår oppi dette her.. det er trygt og godt!! Det er mye vi går igjennom og det er ikke så lett å være oss.. men samtidig må vi ikke stenge gutta inne.. finne en middelvei hvis det er mulig hehe.. Ønsker deg bare lykke til videre.. klem
lillir Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for svar alle..:-)) Tror også på at det gjelder å finne den gyldne middelvei i en sånn prosess. Regner jo med at det sliter litt på gutta også,men de er vel ikke så pratsomme som oss! Eller behovet for å prate om hormoner,symptomer ol er vel ikke så stort hos dem.,;-) Samtidig så er det viktig at de deltar!! Kunne jo ha tatt litt alkoholfri vin i ei annen flaske,men da er det dansinga igjen da.. Går litt i sving og gammeldans på bygdefester,og føler meg vel ikke helt klar for det! Så får vel bare prøve å kose meg hjemme,og satse på at han har vett til å komme hjem i løpet av natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå