Gå til innhold

Jeg vil ha en OTH Urban Jungle, men hvor får jeg den billigst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det en side med oth,vet ikke om de er billigst her,men syns ikke prisen var så gal da :)

Jeg gav 4199kr for min 06modell.

http://www.blueballoon.dk/site/shop.asp?categoriID=67&gclid=CO6WtrWxrI8CFQ2wQwodgG9mgA

Kan også ringe runst til butikkene og høre,du får jo 06modellene billigere,snart 07modellene også.

Lykke til :)

De har tilbud på 2007 modellen på Fru Lyng i dag og i morgen! Du får den for 1000 kr avslag! Normalpris 7798 inkl bag, nå 6798 inkl bag. Jeg var å kjøpte meg en med mørkblå bag og mørkblå vogn i dag og er kjempefornøyd! Det fine med å kjøpe den der, er jo at de også reparerer om de skulle skje noe med vognen. Det kan du ikke hvis du kjøper den i utlandet.

Jeg fikk en veldig bra deal på Fru Lyng på CC Vest, og sparte ingenting i forhold til å kjøpe på babyjungle.nl, som er det endel mener er billigst. Betalte 11000 for vogn, bag, stellleveske, dunpose, 2 regntrekk, myggnett, seatinsert, safetybar, diverse annet småtteri, samt izi-sleep bilsete... Eneste som kan gi rabatt der, er ei som heter Anette. Fikk først et tilbud med endel rabatt, men greide fortsatt å prute ned litt til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...