Gå til innhold

Emmaljunga eller Basson?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring eller hørt noe om disse vognene? Positivt som negativt:) Trenger hjelp, det nærmer seg :D Jeg er ute etter en vogn som er lett å trille, stabil, og har god plass til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg "prøvetrillet" begge to, og må si at jeg likte Emmaljunga mye bedre enn Basson. Finere er den og. Så vi kjøpte en mondial med sportsunderstell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er jeg og samboer litt uenige. Jeg likte best å trille Basson, og han Emmaljunga,hehe. Men er enig i at Emmaljunga er mye finere vogn. I tilegg til dyrere..Kvalitetsmessig aner jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale Basson. Hadde den til min første og det var bare mangler og feil på den.Så denne gangen skal vi ha Emmaljunga. Kan jo hende vi bare var uheldige, men jeg gir heller mer for litt bedre kvalitet... Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke enig jeg :) hadde basson roma på førstemann i -04,var storfornøyd! vi har vært inne på tanken denne gangen oxo,men har større sans for emmaljunga mondial selv om den er dyrere :) så blir nok mondial denne gangen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:) Vil alltid være individuelle erfaringer og meninger, men jeg synes det er greit å få et overblikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...