Gå til innhold

Mensen etter et mislykket forsøk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg skulle hatt mensen for 5 dager siden, den kommer alltid presis, men har ikke komt ennå. Tok en negativ graviditetstest idag. Hadde et misslykket forsøk, og mensen kom 2 uker etterpå som den skulle. Men nå venter jeg på den 2 mensen etter mislykket forsøk, og ingen mens! Kan man miste den sånn uten videre? Drittkropp, nå har sikkert de medisinene køddet til kroppen min, har alltid hatt stabile sykluser, fått mensen på dagen. Ringte riksen igår, og hun sa at jeg hadde ikke fått den for jeg gikk rundt å tenkte på den. Men det har jeg jo gjort i snart 3 år!

Noen med erfaring? Skal på fest i helgen, og vil vite om det er trygt å drikke.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Har du testet negativt 5 dager etter at du skulle hatt mensen, så ville jeg sagt at du trygt kan drikke i helgen.

På mitt forsøk i mai kom den første mensen på rd 17

Neste måned var den 5 dager for sent, så 10 dager for sent og så 2 dager, og nå i september kom den 5 dager for tidlig( og det har aldri skjedd)

Mao så kan disse forsøkene gjøre alvorlig mye rart med kroppen, selv om jeg vanligvis ligger på 29-31 dager hver syklus.

Kos deg i helgen du, lurer på om det var Emma som pleide å si at sex og rødvin var det som skulle til får å få mensen når den hang seg opp, hehe.

Du kan jo gjøre et forsøk. !!

Lykke til.

Skrevet

Tusen takk for raskt svar! Da kan jeg vel trygt drikke i helgen. Veldig irriterende når jeg har hatt så stabile sykluser, at kroppen begynner å kødde det skikkelig til nå, men det er vel en av de "bivirkningene" man må leve med når man ikke klarer det selv.

Håper bare den kommer snart at vi får vil et forsøk før jul.....

Skrevet

Hehe, det var nok jeg som sa at det er sex og rødvin som skal til ja.....hehe.

Det er helt vanlig at mensen kan leve sitt eget liv etter hormonkur.

Har holdt på med prøverøreri i 2.5 og og hatt 8 forsøk. Mensen kommer når den vil. Sykluser fra 23 -45 dager!!

Og jeg hadde veldig stabile sykluser før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...