Gå til innhold

hør på dette


annhelen

Anbefalte innlegg

hadde mye mye utflod i går som bare rant ut (hørtes litt ekkelt ut). Sto opp i dag og blødde litt frisk blod når eg va på toalett. Har ingen symptom på graviditet lenger. Det eneste må vær bittelitt ømme bryster..men syns det og er forsvunnet. Er 6+2 i dag. Ringer legen som sier eg må ta det med ro hele helgen (har jobbehelg, men ringte å sa eg var syk). Skulle ta kontakt hvis det kom smerter i mageregionen. Sitter her og synes synd på meg selv eg. Bare gå å vente liksom. Vi har en tre åring fra før. Er jo umulig å bare ligge rett ut da. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes leit ut. Håper du får slappet av selv om du har en 3 åring der hjemme. Kanskje noen som kan ta h*n noen timer så du kan slappe av.

 

Håper det går bra, skal kryse fingrene for dere hele helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også da jeg var i uke 6. Kanskje to spisesjeer...jeg lå rett ut i en hel dag og slappet av. Mannen min tok dattera vår. Neste dag slappet jeg mer av, men var oppe og sånn. Etter det hadde jeg brun utflod i en til to dager, men siden har jeg ikke hatt mer. Er i uke 10 nå. Føler at alt har gått bra, men sikkert viktig å ta det med ro. Gleder meg til UL, selv det ikke er før i uke 16, for å virkelig se om alt har gått bra. Dessuten er du bekymret nå og da kan du miste symptomene pga det psykiske. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Er ikke mye blod som har komt her heller, men hadde ingenting sånn sist gang. Da var kvalmen der konstant og fra uke 6 av. Skal holde meg i ro i hele dag. Prøve i alle fall. Men er det fordi at den lille ikke skal slippe tak eller hva eg skal si:) Syns legen burde vist bedre forståelse i alle fall. Har ikke vært innom han siden 6 ukers kontrollen etter sist graviditet. No er gullgutten vår snart 3,5 år. Vurderer å bytte lege ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...