Gå til innhold

Brunt blod.. er kjempe bekymra..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Først hadde jeg en blødning med både friskt og litt mørkere blod.. så dro jeg til ul, og der så legen at det var en blødning men at fosteret hadde det bra og hjertet slo.. Dro på en ul igjen en uke etterpå, og da var også alt bra. og ingen blødninger. nå fire dager etterpå begynte jeg og blø brunt blod! ikke noe friskt.. og det blør mye mindre nå enn tidligere idag.. kommer bare veldig lite nå men.. er i uke 8..

dette er min første og er så bekymra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei anonym.Så lenge du ikke har vondt eller blør friskt rødt blod så kan du slappe av.Prøv å ikke bekymre deg.Det er mange som har små blødninger i sv skapet.Brunt blod er gammelt blod å sikkert fra der du blødde fra sist.Siden det blør mindre nå er det ingenting og bekymre seg for.Lille gullet ditt har det sikkert kjempe fint.Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke men hvis du har veldig skjøre slimhinner inni der så skal det lite til før du blør.Dette er også veldig normalt å få i graviditeten.Mange blør etter sex og noen blør hele tiden.Forstår frustrasjonen din.Ingen syntes det er greit å blø.Men jeg tror at gullet ditt har tenkt å bli noen mnd til.Tenk positivt å vær grei med deg selv.Go klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brunt blod er heller egentlig ikke så bra heller, mistet 2 ganger med brunt blod og måtte ha utskrabning..hvis ikke kroppen klarer å støte fosteret ut blir det ofte brunt blod som skal signlalisere at noe er galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...