Kleopatra og Cæsarion Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Føler det er en jungel ut der...har akkurat kjøpt et par Kamik til vår lille gutt på 16 mnd,men jeg synes de virker litt store på foten hans,så jeg vurderer å kjøpe et par til.Kamik er jo små i nr. Jeg har inntrykk av at Kavat er store,eller?Noen som vet?
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Vi har kavat i str 21, samme str som han hadde i joggesko i sommer. Så de er ganske store i str ja.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor får man kjøpt Kavat? Pris? Hva slags sko er det??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Har Kavat til sønnen min. Han bruker str22. Skulle jeg ikke brukt sokker og ullsokker neddi der, ville det holdt me 21.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg kjøpte de på den lille skobutikken her jeg bor.. Og den er jo liten da.. Ville tro de fleste fikk inn skoene..??
Kleopatra og Cæsarion Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 Hmmm,min sønn har sko i 21 hvor han har greit med plass uten ullsokker,men med ullsokkerblir det for trangt. Trodde kanskje det da holdt med 21 i Kavat hvis de er store i størrelsen. Men det er kanskje bedre å ha en ullsåle i istedet,og heller kjøpe 22... Jeg synes de skoene ser så utrolig gode ut!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jaaa!!! De er flotte! Dyre, men ville heller ha de til 100-lappen dyrere enn et annet par som jeg ikke likte så godt! Også har han så store vrister og de skoene passet ypperlig til foten hans. De er jo så breie åsså, så han går jo kjempefint me de. Han kommer stadig vekk me skoene i handa og setter seg ned på gulvet: Mamma!! Tar på han skoa og han storflirer og klapper! hehe:)
Kleopatra og Cæsarion Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2007 Har du lave sko,eller "støvletter"?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Er vel mer støvletter, hehe:p
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 jeg har vinterstøvler til jenta mi i størrelse 19. synes det er dårlig utvalg av disse skoene i butikkene, så jeg kjøpte fra www.kavat.com, og med toll/frakt/moms ble de alikevel billigere enn de jeg har sett i butikken også )
Kleopatra og Cæsarion Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. oktober 2007 Ja,det er akkurat fra den siden at jeg tenker på å bestille fra...er jo alltid dumt når man ikke får prøvd. Gutten min passer fint i str.21 i adidassko uten ullsokk i,så derfor blir jeg litt usikker på hva jeg skal kjøpe i str. Synes ikke det er enkelt å måle foten heller. Men jeg tror jeg går for 22. De er jo skikkelig fine,spesielt de til jentene;)
Kamomille Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes ikke de er spesielt store! Jenta mi har 22 i høstsko, men bruker 21 i sandaler og vanlige sko. Str 22 passer akkurat med ullvang sokk oppi! Dersom han passer akkurat med joggesko i str 21, vill ejg kjøpt str 23 i vintersko med tanke på at du skal ha ullsokk og kanskje såle nedi + at de skal vare litt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå