Gå til innhold

De hadde søren meg ikke handlevogner med babysete på Ikea jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flaks jeg hadde med mei taien,og venninna mi hadde med vogn. Kunne blitt en slitsom tur. Bor jo et stykke unna. Synes det var veldig dårlig! De skulle bytte de ut, og de nye hadde ikke kommet ennå... men hvorfor kvitte seg med de gamle før de nye er på plass? Jaja... hadde nå en fin tur på ikea da... fikk kjøpt masse jungelting til barnerommet:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her i bergen har de noen rare vogner som man kan hekte inni de vanlige vognene (for de som sitter selv). kan kjøre de uten vanli vogn på også.

Men tror ikke de har med "barnesete" i.

Skrevet

Mulig at de ikke var egnet til bruk lenger? Men jaja, om det roter like mye med bestilling av nye handlevogner som med min bestilling derfra så...

Jungelting, hmm... Jeg har et jungelrom her, trenger alltids nye jungelting! Kanskje jeg MÅ ha meg enda en tur på Ikea?

Skrevet

Regnet med at de hadde for barn som ikke kan sitte selv. Det hadde de egentlig og, men de skulle byttes ut... syntes det var rart jeg! Er jo litt stress om man skal gå med handlevogn og barnevogn der inne... dette var på slependen...

Skrevet

var det ikea på furuset?

var der tidlig i uken, og var glad min er for liten til å sitte i vogn, de babysetene der så litt merkelige og ubehagelig ut...

Skrevet

Joda, de har handlevogn m barnesete på Ikea i Bergen...var der i dag og så opptil flere! :)

Skrevet

Var masse moro der:o) Kjøpte puter, teppe, bamser og gardiner og litt andre ting. Så da gjenstår det bare de safariklistremerkene til veggene... blir no bra! Gleder meg til å begynne å lage rom! Men var en del andre jungelting å få kjøpt og...

mulig de ikke var egnet ja... men dårlig er det jo...

Skrevet

nei...slependen... kanskje det er derfor de skulle byttes ut da...

Skrevet

ikea tar laaaang tid, så tar alltid med meg vogna..også en til å trille handlevogna:) var på furuseth i dag og er enig i at de setene ikke akkurat så meget behagelige ut... nei, tar med vogn og bæreslynge så går det fint:)

Skrevet

På ikea leangen har de fått inn vogner med nye seter på nå, men de har fortsatt de gamle i tillegg. De nye ser mye mer behagelig ut hvertfall :)

Skrevet

på farge ! eller hva den malebutikken heter, har de den skjønneste jungel tapet (flere tapeter og brder, allt etter hvor mye mnster du vil ha)

Det skal vi garantert ha når småen fr eget rom (vi ny leiliget)

Han er jo lille "Atekatten" og elsker dyr

Skrevet

hmmmm... kan ikke si jeg har hørt om den butikken... har fargerike her tror jeg da. Blir nok bra det og! Moro med litt "livlig" rom synes jeg...

Skrevet

Skulle nok kanskje ha tatt med vogna ja... men gikk greit med mei taien og. Jaja. det gikk bra da. Ble bare litt paff når det ikke fantes handlevogner med barneseter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...