Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff nei - jeg forbinder det med en skikkelig masete kjerring. Det er nå midt synspunkt.

Hva med Inger i stedet?

Skrevet

Joo ja, jo kanskje.

Masete kjerring du lissom:)

Skrevet

Vet ikke hvorfor du sier he he når du spør om Ingrid. Ingrid var et motenavn for noen år siden.

Flott, sterkt navn til en flott, sterk kvinne syns jeg.

Skrevet

Enig at det er et flott navn!

Skrevet

Ingrid er på min topp 3, kanskje til og med øverst! Klassisk, feminint og norsk. Supert navn uten kliss.

Skrevet

Jeg liker veldig godt Ingrid. Er norsk og ikke alt for sukkersøtt. Men minus fordi mange heter d. Et absolutt bra alternativ!

Skrevet

Skikkelig fint navn som også kan brukes i utlandet. Et lite minus er populariteten, så det kan fort bli flere Ingrid-er i klassen. Vet om en barneskoleklasse med 4 jenter, hvor to av dem heter Ingrid. Ikke spesielt heldig. :( Men generelt sier jeg JA til Ingrid! :)

Skrevet

Gjesp... Gørrkjedelig poppisnavn! Norges 8 mest brukte jentenavn... Så vil du at jentungen skal dele navn med en haug andre så tar du det navnet...

Skrevet

Mye bedre med et skikkelig navn enn et konstruert bare for å være originale.

Skrevet

Mistenker kanskje at HI heter Ingrid. ;o)

Skrevet

Mange navn som ikke er konstruerte, men likevel originale...

Skrevet

En liten oppklaring dere:) "Hehe", fordi jeg skulle ha oppmerksomheten til ei Ingrid som forøvrig svarte at Ingrid var ei masete kjerring:)

Så det var veldig internt. Men Ingrid er et vakkert navn syns jeg, Astrid også:)

Skrevet

Vakkert, traust, tradisjonsrikt, norsk, lett å uttale for engelsk-språklige, klassisk, lett å skrive, feminint, går aldri av moten..... Bortimot et perfekt navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...